بازدید 10639

کشف ۲۸۳ دستگاه استخراج بیت کوین در کرمان

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از کشف و جمع آوری ۲۸۳ دستگاه استخراج بیت کوین در شهرستان کرمان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲ 02 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، "عبدالوحید مهدوی نیا" در جمع خبرنگاران گفت: در راستای طرح جهادی کاهش تلفات انرژی و مدیریت مصرف انرژی، مانور بازرسی انشعابات و جمع آوری برق‌های غیرمجاز در مناطق از پیش تعیین شده توسط همکاران دفتر لوازم اندازه گیری در امور‌های شمال و جنوب غرب کرمان، شرق کرمان، چترود و باغین برگزار و منجر به کشف و جمع آوری ۲۸۳ دستگاه استخراج بیت کوین شد.

وی افزود: این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال، برق حدود ۱۴۰ الی ۱۷۰ خانوار را مصرف می‌کند که در وضعیت کنونی، باعث بروز مشکلات زیادی در شبکه توزیع می‌شود.

مهدوی نیا دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را از جمله عوامل افزایش مصرف برق اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال حدود ۲۹۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و شناسایی شده است که با کشفیات امروز این تعداد به ۵۷۸ دستگاه افزایش یافت.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با بیان اینکه در طول دو هفته گذشته روشنایی معابر نیز به منظور کاهش پیک بار زمستان تعدیل شد، بیان کرد: کاهش روشنایی این معابر به گونه‌ای انجام شد که آسیبی به نقاط حادثه‌خیز وارد نشود.

وی تشویق و ترغیب مشترکین به صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز، تعدیل بار روشنایی معابر، شناسایی و جمع‌آوری ماینر‌های غیرمجاز، انجام بازدید‌های میدانی از ادارات، بوستان‌ها، مساجد به صورت شبانه‌روزی و اخطار به مشترکین در صورت عدم رعایت مصرف بهینه را از جمله اقدامات مدیریت بار زمستان برشمرد.

مهدوی نیا همچنین بر لزوم رعایت حداکثری مدیریت مصرف برق و گاز در ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، به‌کارگیری دیزل ژنراتور موجود در ادارات، اطمینان از خاموش بودن تجهیزات برقی و سیستم‌های گرمایشی و به‌کارگیری حداقل روشنایی استاندارد پس از ساعت کاری ادارات و بانک‌ها، کاهش حداکثری روشنایی میادین، پارک‌ها و بوستان‌ها در شب و کاهش حداکثری روشنایی مساجد، بقاع متبرک امامزادگان و دیگر اماکن متبرک در شب تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار