بازدید 33113

واکنش انصارالله به آزمایش موفق موشک ماهواره‌بر ایران

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اقدام ایران در ارسال موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر تأکید کرد که این آزمایش پیامی برای دوست و دشمن است.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 01 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیأت مذاکره‌کننده صنعاء، شامگاه امروز (دوشنبه)، در اظهاراتی به آزمایش موفق ایران پرداخت.

به گزارش شبکه «المسیره»، سخنگوی جنبش انصارالله یمن در این خصوص گفت که آزمایش جدید و موفق موشک ماهواره‌بر ایران پیامی پراهمیت برای دوست و دشمن است مبنی بر اینکه اراده ملت‌ها قوی‌تر از هر گونه تحریم است.

سخنگوی انصارالله یمن ادامه تأکید کرد این آزمایش ثابت کرد که تحریم سرنوشت نیست و ممکن است یک فرصت باشد که ایران عملا این کار را انجام داد. برخی از کشور‌های دیگر نیز بر محاصره آمریکا فائق آمدند و تحریم‌ها را مضحکه خود قرار دادند.

این اظهارات پس از آن است که سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران امروز و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر اعلام کرد: «به حول و قوه الهی و با تلاش جهادی دانشمندان صنعت فضایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، برای اولین بار در حوزه فضایی، نخستین پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر ترکیبی ذوالجناح با هدف تست زیرمداری با دستیابی به فن آوری قدرتمندترین موتور سوخت جامد در کشور صورت گرفت»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس