بازدید 1494

دژاگه بر سر دو راهي هرتابرلين ـ المپياكوس

دژاگه در اين باشگاه يوناني مي‌تواند جانشيني براي لوسيانو گالتي باشد. اين آرژانتيني كه با بيماري عصبي روبه‌روست، معلوم نيست بتواند فوتبالش را ادامه بدهد.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۷ 08 June 2010
اشكان دژاگه با پيشنهادي از باشگاه المپياكوس يونان روبه‌روست.

به گزارش ايسنا؛ اين بازيكن ايراني تبار بوندسليگا در گفت‌وگو با رسانه‌هاي يوناني تاييد كرد كه المپياكوس در پي بردن او به آتن است.

او كه در فصل اخير را در ولفسبورگ سپري كرده است، مورد علاقه هرتابرلين نيز هست. دژاگه قبل از بازي‌ برابر «گرگ‌ها» در هرتا توپ مي‌زد.

اين بازيكن 23 ساله كه مي‌تواند قهرمان سال 2008 بوندسليگا را به عنوان بازيكن آزاد ترك كند، درباره پيشنهاد المپياكوس به رسانه‌هاي يوناني گفت: تاكنون تنها پيشنهاد جدي از المپياكوس آمده است. اگرچه مي‌خواهم در آلمان بمانم با اين حال پيش از رفتن به باشگاهي در دسته پايين‌تر به نظر مي‌رسد، المپياكوس گزينه بهتري است.

دژاگه در اين باشگاه يوناني مي‌تواند جانشيني براي لوسيانو گالتي باشد. اين آرژانتيني كه با بيماري عصبي روبه‌روست، معلوم نيست بتواند فوتبالش را ادامه بدهد.

خبر ديگر از المپياكوس آن است كه آنتونيس نيكوپوليديس، دروازه‌بان برجسته باشگاه و يكي از اركان قهرماني يونان در يورو 2004 فوتبالش را به پايان خواهد برد.

اين سنگربان 38 ساله روز دوشنبه از خداحافظي‌اش از فوتبال خبر داد. او با بيش از دو دهه فعاليت باشگاهي در پايان يورو 2008 از بازي‌هاي ملي كناره‌گيري كرده بود.

نيكوپوليديس يكي از اركان تيم قهرمان يورو 2008 به مربي‌گري اتوره هاگل بود و در پرتغال بهترين دروازه‌بان جام ملت‌هاي اروپا نيز شد.

او كه به خاطر چهره و همچنين موهاي خاكستري‌اش به «جرج كلوني»، هنرپيشه معروف هاليوودي معروف است، در فاصله سال‌هاي 1997 تا 2008 ، نود بار پيراهن تيم ملي يونان را به تن كرد.

او در سوپرليگ كشورش نيز روي هم رفته 10 بار قهرمان ليگ و 9 بار جام حذفي يونان را شاهد بود. «كلوني» تا 2004 درون دروازه پاناتينايكوس مي‌ايستاد و سپس به تيم رقيب يعني المپياكوس پيوست. قرارداد او با «المپيا» تا پايان فصل اخير اعتبار داشت.

رسانه‌هاي يوناني از ادامه كار او در المپياكوس و يا فدراسيون فوتبال يونان خبر داده‌اند. او كه رييس اتحاديه‌ي بازيكنان يونان هم بود، ماه‌ها پيش سمت خود را به استليوس جياناكوپولس، هم‌بازي سابقش در تيم ملي يونان واگذار كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار