بازدید 8680

زورگیری در پوشش مسافرکش

کد خبر: ۱۰۳۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴ 30 January 2021

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ زورگیر مسافرکش نما، خبر داد و گفت: سارقان به ۱۵ فقره زورگیری تحت پوشش مسافرکشی اعتراف کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ضرغام آذین سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: با شکایت‌های طرح شده از سوی تعدادی از شهروندان با موضوع زورگیری توسط یک راننده در محدوده کلانتری مرزداران تیمی از ماموران تحقیقات خود را آغار کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که اغلب سرقت‌ها در حوالی بزرگراه یادگار امام (ره) اتفاق افتاده و راننده سواری با همکاری همدستش از مسافران زورگیری کرده است، افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مسیر تردد خودروی متهمان شناسایی و ماموران موفق شدند تصویر واضحی از چهره متهمان به دست بیاورند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه تصاویر به دست آمده از چهره متهمان در اختیار واحد‌های گشتی کلانتری مرزداران قرار گرفت، افزود: گشت زنی‌های هدفمند آغاز شد تا اینکه روز گذشته یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری مرزداران خودروی متهمان را شناسایی و در یک عملیات پلیس آن را توقیف و هر دو متهم را دستگیر کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتقال متهمان به کلانتری مرزداران و بررسی‌های انجام شده هر ۲ به ۱۵ فقره زورگیری از مسافران معترف و گفتند: پس از شناسایی مسافران، آن‌ها را سوار بر خودرو کرده و در محل‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اموالشان را زورگیری و سپس از خودرو پیاده می‌کردیم.

وی اضافه کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی مال باختگان و کشف سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار