بازدید 167587

نمایندگی اشنایدر -فروشگاه صنعت روز

اشنایدر از برندهای معتبر و شناخته شده است و نمایندگی اشنایدر در سراسر جهان در میان اهل فن و متخصیصن این حوزه زبان زد می‌باشد.
کد خبر: ۱۰۳۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 30 January 2021

اشنایدر از برندهای معتبر و شناخته شده است و نمایندگی اشنایدر در سراسر جهان در میان اهل فن و متخصیصن این حوزه زبان زد می‌باشد. از قرن 19 تا به الان صنعت برق و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در دنیا با برندی با نام اشنایدر آشنایی دارد که توانسته هر ساله با پیشرفت و توسعه‌ای که داشته است با دانش و علم روز خود را همراه کند و جوابگوی نیازهای اساسی حوزه برق باشد. برق از جمله انرژی‌های بسیار ضروری و مهم در زندگی ما انسان‌ها محسوب می‌شود. به واسطه انرژی برق است که پیشرفت‌ها و در دنیای تکنولوژی رخ داده است. از سوی دیگر انرژی تولید شده برق برای انتقال از نیروگاه‌ها به خانه‌ها و کارخانه‌ها نیازمند لوازم و تجهیزات برقی است. بر این اساس می‌بینیم که زنجیره از نیازها به هم وصل هستند و بدون یکی دیگری نمی‌تواند کارکرد های خود را داشته باشد.

بدون برق چرخه زندگی نخواهید چرخید و بدون لوازم و تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی، استفاده از برق امکان پذیر نخواهد بود. بنا به همین دلیل است که متخصصان و مهندسان و اهل فن، دنیای تجهیزات الکتریکی را بسیار مهم  و ضروری می‌دانند و برای تهیه این لوازم حساسیت خاصی را نشان می‌دهند. علاوه بر متخصصان، برندهای معتبر همانند اشنایدر نیز اهمیت این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند وبرای دنیای امروزه اقدام به تولید محصولات باکیفیت می‌کنند. اشنایدر از جمله برندهای معتبر دنیا محسوب است که قصد داریم در این نوشتار شما را بیشتر با این برند آشنا کنیم و از نمایندگی اشنایدر در ایران سخن بگوییم و یکی از محصولاتش را با نام کلید هوایی معرفی کنیم. پس با ما همگام شوید.

برند اشنایدر از کجا آغاز شد؟

اشنایدر را دو برادر فرانسوی در قرن 19 پایه گذاری کردند. این زمان دوران صنعتی شدن و گردش چرخه صنعت در کشورهای اروپایی بود. ماشین بخار زندگی انسان‌ها را به سمت تغییرات بزرگ پیش می‌برد. تحولات بزرگ در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و کسب و کار به سرعت رخ می‌داد. کارگاه‌های کوچک دستی تحویل یافته بودند و کم کم به کارخانه‌های بزرگ تبدیل می‌شدند. اگر فیلم عصر جدید را به کارگردانی چارلی چاپلین دیده باشید و یا با سریال بسیار محبوب پیکی بلایندرز همراه شده باشید به خوبی با تحولات قرن 19 آشنایی خواهید یافت. در این دوران دو بردار فرانسوی تحولی بزرگ را در کسب و کار خود رقم زدند و تمرکز تولیدات خود را از ماشین‌سازی چرخاندند و به سوی تولید تجهیزات الکتریکی روی آوردند. در این زمان بوده که اساس  نمایندگی اشنایدر الکتریک گذاشته شد.

مسیر توسعه اشنایدر بر بنیان‌های توسعه پایدار گذاشته شد و هر روزه شاهد رشد و پیشرفت در این حوزه بوده است. به گونه‌ای که امروزه کمپانی اشنایدر در میان 500 کمپانی بزرگ دنیا قرار دارد و اعتباری خاص در میان متخصصان حوزه الکتریک دارد. نمایندگی اشنایدر در اقصی نقاط دنیا گسترده شده و محصولات و تولیدات این کمپانی را حمایت و پشتیبانی می‌کنند. محصولات تولید شده اشنایدر در زمینه تجهیزات الکتریکی والکترونیکی، موتورهای الکتریکی، تجهیزات تابلو برق، مهندسی برق، تجهیزات تولید و توزیع و انتقال انرژی الکتریکی و دیگر لوازم جانبی برقی خانگی و صنعتی است که توسط نمایندگی اشنایدر در دنیا در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

اشنایدر در ایران از چه زمانی آغاز به کار کرد؟

کمپانی بزرگ اشنایدر با رویکر توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع موجود در دنیا، تمرکز بر دانش روز و استفاده و بهره گیری از آن با هدف تولید محصولات باکیفیت و رفع نیازهای مشتریان در طول زمان، مدیریت علمی کمپانی توسط اهل فن در این زمینه،  تمرکز بر روی حوزه تخصص خود که شامل صنعت برق، مدیریت انرژی، اتوماسیون و فناوری‌های نوین و غیره، بهره‌گیری از منابع طبیعی بدون رساندن آسیب بر آن، توانست نمایندگی اشنایدر الکتریک را در چند کشور پایه گذاری کند و محصولاتش را به دیگر کشورها عرضه کند. نمایندگی اشنایدر در چند کشورهمچون هند، اندونزی، لهستان، ایران، چین و جمهوری چک گسترده شده‌اند و هر کدام از آن‌ها در زمینه تولید یک یا چند محصول از مجموعه محصولات اشنایدر الکتریک زیر نظر دفتر مرکزی فرانسوی مشغول می‌باشند.

آغاز کار اشنایدر در ایران به سال 1354 و تأسیس دفتر تله مکانیک بر می‌گردد. نمایندگی اشنایدر در ایران تحت نظارت دفتر مرکزی در فرانسه می‌باشد و علاوه بر تولید محصولات الکتریکی اشنایدر، عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی را با کمک نیروی متخصص انجام می‌دهد. اشنایدر یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در میان بازاریان و اهل فن می‌باشد و سابقه و اعتبار تولیدات این برند برای فنی کاران و متخصصان حوزه الکترونیک والکتریکی به اثبات رسیده است. پشتیبانی، ضمانت و کیفیت محصولات نمایندگی اشنایدر از جمله عواملی است که باعث شده است متخصصان و کارشناسان این حوزه محصولات برند اشنایدر را به دیگر برندهای موجود در بازار ترجیح دهند.

در نمایندگی اشنایدر الکتریک چه تجهیزاتی تولید می‌شود؟

تمام محصولات اشنایدر بر پایه کیفیت، بالا بودن سطح ایمنی، به روز بودن، پاسخ گو بودن به نیازهای روز و بالا بودن عمرمفید تجهیزات تولید می‌شوند. محصولات تولید شده نمایندگی اشنایدر در سراسر دنیا متنوع هستند اما اگر بخواهیم آن‌ها را به صورت کلی دسته بندی کنیم می‌توانیم به این چند مورد اشار کنیم:

  • اتوماسیون ساختمان وسیستم کنترل
  • محصولات ولتاژ پایین
  • اتوماسیون صنعتی و کنترل
  • انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی
  • قدرت بحرانی، خنک کننده و رک‌ها
  • و کسب و کارهای کوچک مسکونی

نمایندگی اشنایدر -فروشگاه صنعت روز

کلید هوایی چیست؟

کلید هوایی یکی از کلیدهای فشار ضعیف است که در آمپرهای بالا در ورودی تابلو برق قرار گرفته و برقراری حالت سلکتیو بین کلیدهای ورودی و خروجی را فراهم می‌کند. این کلیدها  بنا به سیستم اطفای جرقه توسط هوای آزاد، با نام کلید هوایی اشنایدر شناخته می‌شوند. اشنایدر کلیدهای هوایی را از 630 تا 6300 آمپر در دو سری NW وNT طراحی و در دو مدل کشویی و ثابت تولید می‌کند. کلید ثابت در محل مورد نظر نصب شده و امکان جابه جایی ندارد اما کلید هوایی کشویی روی یک ریل قرار می‌گیرد و امکان جابه جایی را خواهد داشت. از جمله قطعه‌های اصلی کلید هوایی می‌توان به دکمه قطع کلید، دکمه وصل کلید، کنتاکت‌های اصلی، کنتاکت‌های جرقه زن، محفظه‌های جرقه گیر، ترمینال‌های ورودی و خروجی و نشان گرهای وضعیت قطع و یا وصل کلید، اشاره کرد.

چگونه با نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران ارتباط بگیریم؟

محصولات برند اغلب در بازارها  با محصولات طرح و فیک همراه هستند. افرادی بنا به سودجویی از برند، این گونه محصولات را با نام اصل به مشتری، با هدف کسب سود بیشتر می‌فروشند. در این میان اغلب مشتریان متضرر می‌شوند و همین امر اغلب نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند. این در حالی است که خرید از نمایندگی بهترین و مطمئن‌ترین راه برای خرید محصولات برند می‌باشد. در زمینه خرید تجهیزات الکتریکی اشنایدر همین امر صادق است. خرید از نمایندگی اشنایدر الکتریک مطمئن‌ترین و قابل اعتمادترین راه می‌باشد.

همان‌گونه که  در بالا اشاره شد شرکت صنعت روز به عنوان نمایندگی اشنایدرالکتریک در ایران فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از طریق آدرس وبسایت (sanatrooz.com) با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین ازطریق همین وبسایت آشنایی بیشتری با دیگرمحصولات اشنایدر به دست آورید. از طریق شماره تلفن‌های 02133914574 و 02133914584 با کارشناسان نمایندگی اشنایدر درایران تماس بگیرید و سؤالات و راهنمایی‌های لازم را در حوزه محصولات الکتریکی کسب کنید وخریدی مطمئن و با کیفیت از برند جهانی اشنایدر را تجربه کنید.

 

انتهای رپرتاز آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی