بازدید 11941
قرعه به گل‌محمدی و سرخپوشان لبخند زد

حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را بشناسید

کد خبر: ۱۰۳۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 27 January 2021

مروری بر حریفان پرسپولیس در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد یکی از بهترین گروه ها طی چند سال اخیر نصیب قرمزها شده است.

به گزارش تابناک ورزشی،  برخلاف استقلال،  سرخپوشان حریفان به مراتب آسان تری پیش رو خواهند داشت.

 

گروه E:پرسپولیس ایران، الریان قطر، گوای هند و برنده پلی‌آف 4 غرب (الوحده امارات - الزورای عراق)

الریان قطر
الریان که در چهار سال گذشته از کسب قهرمانی لیگ ستارگان بازمانده، فصل گذشته تنها یک امتیاز برای قهرمانی کم آورد. یاران شجاع خلیل‌زاده امسال هم در رده چهارم جدول مسابقات جای گرفته‌اند، اما فاصله‌ای 16 امتیازی با السدِ صدرنشین دارند. الریان سال‌هاست که در لیگ قهرمانان آسیا به توفیقی دست نیافته و آخرین بار در سال 2019 در مرحله گروهی بازی‌ها حاضر شد که قعرنشین جدول گروه B رقابت‌ها شد.

گوای هند
گوا در فصل گذشته سوپرلیگ هند، جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد و با افزایش تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، اولین سهمیه ثابت نمایندگان هند در این رقابت‌ها را به دست آورد. گوا که امسال در جایگاه سوم جدول مسابقات حضور دارد، در سال 2014 تأسیس شد و در ورزشگاه فورتادا در شهر ماراگائو به میدان می‌رود.  این تیم در سال 2019 هم به قهرمانی سوپرجام هند رسید.

دیگر حریف پرسپولیس، پیروز دیدار تیم‌های الوحده امارات و الزورای عراق خواهد بود. شاگردان ووک رازویچ در تیم الوحده که در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بخت زیادی برای صعود از دور گروهی داشتند، از ادامه مسابقات در قطر کناره‌گیری کردند تا این شانس را از دست بدهند.

نماینده امارات تاکنون چهار قهرمانی لیگ این کشور را به دست آورده است. الزورا هم دو فصل پیش در لیگ قهرمانان آسیا با ذوب‌آهن همگروه بود و با قهرمانی جام حذفی عراق، مجدداً به پلی‌آف مسابقات رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی