بازدید 6953

«ملی پلاس» بازوی قوی بانکداری الکترونیکی

افتتاح شعبه «ملی پلاس»، مبتنی بر نیازهای روز مردمی، منطبق بر آخرین دستاوردهای نوین بانکداری الکترونیکی، بر اساس تحقق «خودباوری ملی» در نظام بانکداری و تحقق اهدف از پیش تعیین شده جهت عملیاتی ساختن «جهش تولید» انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 27 January 2021

به گزارش پایگاه خبری تابناک، نظام بانکداری ایران، با وجود تمام موانع پیشِ رو در مسیر حرکت به سمت «بانکداری نوین و الکترونیکی» گام برمی دارد و بانکهای دولتی و غیر دولتی کشور در صدد به روزرسانی خدمات و فعالیتهای خود در این قالب هستند .

بانک ملی ایران نیز با پوست اندازی، به یکی از بانک‌های پیشرو در حوزه خدمات غیرحضوری تبدیل شده است. ارائه خدمات فعلی بر روی سامانه «بام» مصداق عینی این ادعاست.

بر اساس آمار موجود؛ بانک ملی ایران تا کنون بیش از 800 شعبه خود را کاهش داده و این روند ادامه خواهد داشت، هر چند، بدون شک نمی توان همه شعب بانک ها را تعطیل کرد، بلکه باید تعادل در این زمینه را حفظ کرد، اما رویکرد تعامل شعب با مشتریان باید تغییر کند و «ملی پلاس» نخستین گام در همین راستاست.

راه اندازی نخستین شعبه «ملی پلاس» بانک ملی ایران با رویکرد بانکداری دیجیتال و ارائه مشاوره های حضوری به مشتریان فعال در حوزه های مختلف اقتصادی، نیز دراین راستا راه اندازی شده است.
فضای در نظر گرفته شده در شعبه برای تعامل چهره به چهره با مشتریان و ارائه مشاوره های بانکی، مالی و پولی می تواند تصویر تازه ای از بانکداری را در کشور به نمایش بگذارد و بدون شک مشتریان پس از خروج از «ملی پلاس» خاطره بسیار متفاوتی از حضور در بانک ملی ایران خواهند داشت.

ملی پلاس چیست ؟

به روزرسانی سرویس‌ها و خدمات بانک ملی ایران از جمله اولویتهای این بانک محسوب می شود که همواره گروهی با بررسی خدمات نوین بانکداری در سراسر دنیا به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یافته و با تعامل با گروه های اجرایی، در صدد عملیاتی کردن آن بر می آیند.

«شعبه ملی پلاس» نیز با همین با محوریت جوانگرایی و انجام امور در بستر الکترونیکی توسط بانک ملی ایران، متناسب با نیازهای جامعه به ویژه، شرایط بحرانی کرونا، با تاکید بر استفاده از روشهای جدید ارتباط میان مشتری و بانک افتتاح شد.

چه خدماتی در ملی پلاس ارائه می شود؟

«ملی پلاس» با تکیه بر اینکه خدمات حضوری با محوریت تعداد شعب در کشور حذف شود راه اندازی شده و البته در این حین، همه خدمات بانکی به جز خدمات مبتنی بر پرداخت وجه نقد در کنار سایر خدمات ویژه ملی پلاس، در این شعبه به مشتریان ارائه می شود.

چه کسانی می توانند از خدمات شعبه ملی پلاس استفاده کنند؟

عموم مردم و تمامی مشتریان بانک ملی ایران می توانند از خدمات این شعبه بهره مند شوند.

هزینه استفاده از این خدمات چقدر است؟

در حال حاضر تمامی خدمات ملی پلاس به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ساعت کار شعبه ملی پلاس چطور است؟

شعبه ملی پلاس برعکس سایر شعب دقیقاً مطابق با ساعت فعالیت اصناف مختلف محل استقرار خود فعالیت می کند. ساعت کار این شعبه از ساعت 9 صبح شروع و تا آخرین ساعات روز ادامه دارد.

نخستین شعبه «ملی پلاس» کجاست؟

نخستین شعبه «ملی پلاس» در محل سابق شعبه فخررازی رو به روی دانشگاه تهران واقع شده است. در این شعبه همه سامانه های بانکداری دیجیتال از جمله ربات آلفا، خودگردان، خودبانک، خودپرداز ، کیوسک چند منظوره، CASHLESS و VTM وجود دارد.

البته برنامه ریزی شده تا در هر استان، دست کم یک شعبه «ملی پلاس» راه اندازی شود.
همچنین مشتریان بانک ملی ایران می توانند با مراجعه به کارشناسان شعبه، ضمن دریافت مشاوره های بانکی، ار فضای کتابخانه و کافی شاپ بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، راه اندازی «ملی پلاس» چشم انداز تازه ای از بانکداری در کشور را به نمایش گذاشته و بانک ملی ایران با پیشتازی در این زمینه در صدد است در پاسخگویی به سلایق مختلف مردمی، متناسب با شرایط روز جامعه، خدمات خود را مناسب با جدیدترین فناروی های نوین بانکداری دیجیتالی عرضه کند، چرا که هر گام در عرصه نوین بانکداری ، نمادی در عرصه خودباوری در نظام بانکداری با تاثیرگذاری مستقیم و غیرمستقیم در پیشبرد برنامه های اقتصادی با هدف «جهش اقتصادی» خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست