بازدید 7520

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۴ بهمن ماه برگزار می‌شود و کلیه مراحل آزمون طبق برنامه زمان بندی، در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 26 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید کامل تقوی نژاد با بیان این مطلب، اظهار داشت: برای تصدی ۳۸ هزار و ۹۵۳ پست در آزمون بهمن ماه، ۲۱۹ هزار نفر ثبت نام کرده اند به عبارت دیگر از هر ۵ نفر ثبت نام کننده، یک نفر استخدام می‌شود. در مشاغل درمانی که قرار است ۱۹ هزار و ۲۳۹ نفر استخدام شوند، ۷۸ هزار نفر و ۵۰۰ ثبت نام کرده اند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در بخش فوریت‌های پزشکی ۵ هزار و ۲۰۰ نفر استخدام می‌شوند که در این بخش، حدود ۱۰ هزار نفر شرکت کرده اند. برای مشاغل بهداشتی که قرار است ۱۱ هزار و ۶۵۶ نفر بکارگیری شوند، ۸۴ هزار نفر شرکت کرده اند.

تقوی نژاد یادآور شد: ۲۰۰ نفر در سازمان انتقال خون استخدام می‌شوند که در این بخش یک هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نام کرده اند. همچنین برای مشاغل عمومی که دو هزار و ۹۷۸ نفر استخدام می‌شوند، نزدیک به ۴۶ هزار نفر نام نویسی کرده اند.

به گزارش مفدا، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت افزود: با مسئولان سازمان سنجش تفاهم کردیم که نتایج این آزمون حداکثر یک ماه بعد از برگزاری آزمون، اعلام شود و پس از آن مراحل اداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و به یاری خداوند در اولین ماه‌های سال آینده، حدود ۴۰ هزار نیروی تازه نفس در حوزه سلامت مشغول بکار می‌شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان