بازدید 14290

یکی از بهترین تشک های ایرانی موجود در بازار

کد خبر: ۱۰۳۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 25 January 2021

بهترین تشک های ایرانی موجود در بازار

همه ما کم و بیش با تشک، به‌عنوان بزرگترین بخش بستر آشنایی داریم. گرچه تفاوت بین مدل‌های سنتی این محصول با انواع مدرن و خوشخواب آن بسیار زیاد است، اما هدف از کاربرد همه آنها راحتی بیشتر و داشتن خوابی آرام و سالم است.

تفاوت‌هایی بین محصولات ایرانی و خارجی در این فیلد کاری در زمینه‌های مختلف، از قیمت تا طرح و متریال مصرفی وجود دارد. تفاوت‌هایی که از چشم مشتریان تیزبین دورنمانده و در انتخاب نهایی آنها، کاملا تاثیرگذار است. با این وجود، نکاتی نیز وجود دارند که تنها، متخصصین و تولید کنندگان محصولات کالای خواب می‌توانند در مورد آنها اظهار نظر نمایند.

کیفیت محصولات تولیدی داخلی و مقایسه کلی آنها با یکدیگر، جزو همین موارد هستند.

در این مطلب به معرفی اجمالی ۳ برند رویا، رویال و پارمیس، از بهترین تشک‌های ایرانی پرداخته و محصولات تولیدی آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

با ما همراه باشید.

بهترین تشک های ایرانی موجود در بازار

تشک رویا، محصولی برای انواع سلیقه‌ها و نیازها

تشک رویا، از جمله برندهای ایرانی است که تولیدات آن برای انواع سلیقه‌ها و الزامات طراحی می‌شود. انواع فنری، طبی و ترکیبی یا اولترا در تشک‌های رویا، برای مشتریانی با سلیقه‌ها و الزامات گوناگون تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. در این بخش، به بررسی مشخصات این محصولات می‌پردازیم.

تشک رویا فنری: در این مدل از بهترین تشک‌های ایرانی، از بونل‌ها یا فنرهای ریزبافت فولادی استفاده می‌شود. دوام بالا و قیمت اقتصادی تشک‌های بونل رویا، از آنها محصولاتی مناسب برای نوجوانان ساخته که اغلب خانواده‌ها، تمایل زیادی به تهیه آنها نشان می‌دهند. برای کم شدن فنریت و خاصیت ارتجاعی این محصولات هم، لایه‌هایی از فنر در آنها به‌کار رفته که راحتی و دوام بیشتری را برای تشک تدارک می‌بیند.

تشک رویا طبی: این مدل از اسفنج با درجه دانسیته گوناگون و تراکم متنوع تولید شده و کاملا فاقد فنر است. بنابراین برای افرادی که مایل به استفاده از تشک فنری هستند گزینه مناسبی نخواهد بود.

یکپارچگی، دوام، و کاربرد مفید در این نوع تشک، از مشخصات این محصول است. نمونه‌های طبی تشک رویا به افرادی توصیه می‌شود که در مورد سلامتی کمر و ستون مهره خود حین خواب حساس هستند.

تشک رویا اولترا: ترکیبی از حالت طبی و کاربرد فن‌آوری فنرهای منفصل غلاف‌دار، از این تشک محصولی متمایز و دارای ویژگی‌هایی از جمله آرامش و راحتی فوق‌العاده ساخته است. موردی که با وجود ماده پلی‌یورتان به‌عنوان پوشش تک‌تک فنرهای ایستاده مصرفی در این محصول، دوام کلی آن را بالا برده و آن را در ردیف بهترین تشک‌های ایرانی قرار داده است.

در همه این مدل‌های تشک رویا، زیبایی رویه و خواصی مانند آنتی‌آلرژن و آنتی‌باکتریال بودن در نظر گرفته شده است. مزایایی که کاربران را بابت حفظ سلامتی و مصونیت در مقابل باکتریها و مواد حساسیت‌زا، حین خواب و استراحت بیمه می‌کند. نقش‌دوزی زیبای رویه و الیاف بادوام این محصولات، هم‌چنین تمایل مردم را به خرید آنها جهت تکمیل جهیزیه عروس بیشتر کرده است.

در سال‌های اخیر، دو نمونه از محصولات برتر این برند نیز با نام‌های رویا اولترا پلاس و رویا مدیکال پلاس به بازار عرضه شده است. محصولاتی که با داشتن مشخصات برتر، توجه کاربران ایرانی زیادی را به سوی خود جلب نموده‌اند.

بهترین تشک های ایرانی موجود در بازار

با تشک رویال بیشتر آشنا شویم

نام برند رویال را همه ما یا شنیده‌ایم و یا شخصا از محصولات آن استفاده کرده‌ایم. در این برند، برای کاربرانی با الزامات و سنین متفاوت، محصولاتی تخصصی تدارک دیده شده است. از جمله، می‌توان به نمونه‌های این تولیدات در رویال کودک و نوجوان، طبی و فنری، رویال مسافرتی و ده‌ها نمونه مفید و کاربردی دیگر اشاره کرد.

در ادامه مطلب، به توضیحاتی درباره محصولات تشک رویال و ویژگی‌های آنها خواهیم پرداخت.

تشک‌های رویال نیز به‌عنوان یکی از بهترین تشک‌های ایرانی، در ۳ گروه اصلی فنری، فول طبی یا بدون فنر و ترکیبی یا طبی فنری ساخته می‌شوند.

انواع فنری:

تشک‌های فنری رویال، به دو گروه فنر بونل یا متصل و فنر منفصل یا پاکتی تقسیم می‌شوند. انواع بونل، بسیار بادوام بوده و در تنوع زیادی از مدل‌های این نوع، کاربرد دارند. بر طبق شماره‌بندی این محصولات انواع فنردار در مدل‌های رویال ۲، ۳ و ۸ و ۱۰ و نیز در مدل‌های کینگ و پدیک دارای فنرهای یکپارچه فولادی بونل هستند.

در مدل حاوی فنرهای پاکت اسپرینگ رویال هم تشک رویال ۹ قرار دارد. در این مدل‌ها چنان که ذکر شد، فنریت و لرزش حذف شده و محصولات آن، ویژه خواب آرام تهیه می‌شوند. مدل‌های دونفره این تشک‌ها نیز به همین دلیل بسیار پرطرفدارند.

دیگر محصولات تشک خوشخواب رویال، به نمونه‌های فاقد فنر یا فول طبی اختصاص دارد و بیشتر دارای کاربرد طبی یا سلیقه‌ای است. علاقمندان به خواب بر روی سطوح سخت، و افرادی که بنابر توصیه پزشک، باید از خوابیدن بر روی بسترهای نرم پرهیز کنند، بیشترین مشتریان این نوع تشک‌ رویال هستند. این مدل‌ها هم‌چنین برای استفاده در تخت کودکان مفید بوده و مدل‌های تشک کودک رویال در این گروه جا می‌گیرند.

تشک‌های ترکیبی فنر و اسفنج یا طبی فنری: محصولات ترکیبی تشک رویال هم، به نمونه‌هایی با ترکیب فنر و اسفنج تعلق دارد که همه خواص این مجموعه را یکجا در خود دارند. این محصولات از قرار گرفتن اسفنج‌های چند لایه بر روی فنرهای متصل مانند تشک رویال طبی فنری و پدیک فنری تهیه می‌شوند. یا مانند تشک رویال مدیکال پلاس، اسفنج را در کنار فنرهای پاکتی (Cell Pocket) به‌کار برده‌اند.

صرف‌نظر از مدل‌های فنردار، انواع فول طبی یا بدون فنر  این برند، با استفاده از اسفنج‌های تخصصی و فشرده و عموما با درجه سفتی بالاتر تهیه می‌شوند. انتخاب این محصولات رویال با استفاده از نمره‌بندی اسفنج‌ها صورت می‌گیرد. اما همواره امکان دریافت مشاوره از فروشندگان و کارشناسان فروش نیز وجود دارد.

رویه محصولات تشک رویال از الیاف تمام پنبه و باکیفیت تهیه می‌شود تا هیچگونه مشکل میکروبی یا حساسیتی در کاربران ایجاد نکند. نرمی و لطافت این مدل‌های بهداشتی نیز با رویه‌های نقش‌دوزی شده و کشسانی لازم در این بخش به‌خوبی تامین می‌شود. هم‌چنین محصولات خواب رویال، دارای سایزبندی متنوع هستند. کاربرد فریم فولادی در برخی مدل‌ها نیز، به استحکام بیشتر محصولات انجامیده است.

تشک‌های رویال را با ضمانت‌نامه و محافظ مخصوص دریافت می‌کنید.

با تشک ایرانی پارمیس آشنا شوید

اگر برای تشکی راحت و باکیفیت در میان بهترین تشک‌های ایرانی جستجو می‌‌کنید، بی‌شک پارمیس را در مسیر خود خوهید یافت. محصولات این مجموعه، با داشتن تنوع بالا در طراحی، ساخت و قیمت، انواع سلیقه و بودجه را دربرمی‌گیرد. ضمن اینکه پارمیس توانسته با داشتن تکنولوژی متنوع در کاربرد فنر و اسفنج، تولیداتی برای نیازهای مختلف تهیه کند. از فنرهای بونل و پاکتی تا انواع بدون فنر و نیز محصولات ترکیبی که فنر و اسفنج را در کنار یکدیگر دارند، و نهایتا تولیدات های‌اند یا رده بالا، همه نوع تشک در میان محصولات پارمیس وجود دارد. به نحوی که برای هر نوع سلیقه و بودجه، تشک مناسب را می‌توان جستجو کرد و یافت.

انتخاب نمونه مورد نظر از میان تشک‌های پارمیس، می‌تواند بسته به نیاز و الزام پزشکی، به افراد توصیه شود.

تشک‌های فنرمنفصل پارمیس: این مدل‌ها که به انواع آرامش بخش هم معروفند، با داشتن فنرهای غلاف‌دار، علاوه بر تقسیم متقارن و حساب‌شده وزن در سطح تشک، بی‌صدا و آرام هم هستند. ۳ نمونه متفاوت از این محصولات با تعداد طبقات فنرهای پاکتی تولید می‌شود که از نظر کیفی، رتبه‌بندی شده‌اند.  

تشک‌های فول ارتوپدیک پارمیس: در این مجموعه هیچگونه فنری به‌کار نرفته و فشار وزن تماما بر روی اسفنج با درجه سفتی لازم اعمال می‌شد. این محصولات به‌دلیل نداشتن فنر، اصولا فاقد لرزش بوده و برای افراد حساس و کاربردهای مدیکال و تسکین دردهای کمر و ناحیه ستون مهره بسیار مناسبند. پارمیس یوروتاچ و پارمیس سیمپل دو نمونه از تولیدات فول طبی این برند هستند.

انواع اسفنجی این محصولات با محدودیت وزنی تا حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم نیز، در این مجموعه عرضه می‌شوند. اما اصولا مدل‌های مختلف تشک پارمیس، برای افرادی با الزامات جسمی و محدودیت‌های پزشکی خاص، توصیه می‌شوند. برای مثال مدل‌های دارای اسفنج با درجه سفتی بالا، اغلب توسط متخصصین ارتوپدیک به افراد توصیه می‌شوند. این در حالی است که محصولات اقتصادی و مقرون به‌صرفه تشک پارمیس، اغلب در گروه تشک‌های حاوی فنر بونل قرار می‌گیرند.

در نهایت، گارانتی طولانی مدت محصولات پارمیس را چه به لحاظ کیفیت و چه در مورد تعویض کالا، می‌توان اصلی‌ترین مشخصه محصولات این برند نام‌آشنا نامید.

بهترین تشک های ایرانی موجود در بازار

جمع‌بندی و خلاصه

در انتهای این متن، بار دیگر یادآور می‌شویم بهترین تشک‌های ایرانی با تولید محصولات کیفی در دهه اخیر، توانسته‌ به‌خوبی رضایت مشتریان را جلب نمایند.

انواع این تولیدات در همه مدل‌ها اعم از فنردار، طبی و بدون فنر و ترکیبی از فنر و اسفنج، همه انواع سلیقه‌ها و نیازهای خریداران را پوشش داده است.

در میان برندهای مختلف تشک تولید ایران، سه نام رویا، رویال و پارمیس، برای استفاده کنندگان برندهایی خوشنام و شناخته شده هستند. کاربرد متریال مرغوب و الیاف طبیعی و بادوام در رویه این محصولات نیز از دیگر مزیت‌هایی است که محصولات این برندهای ایرانی شامل آن می‌شوند.

شرکت گرم و نرم، عرضه این محصولات را همراه با خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی اجرا می‌کند. کاربرد پوشش مناسب محافظ هنگام ارسال و انجام خدمات مشاوره قوی جهت ارائه راهنمایی‌های لازم توسط کارشناس فروش نیز برای خریداران این محصولات در نظر گرفته شده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر