بازدید 9158

خدمات ویژه ایرانسل برای جام‌جهانی 2010

کد خبر: ۱۰۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۴ 08 June 2010
همزمان با آغاز رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از 21 خرداد تا 20 تیرماه 89، ایرانسل محصولات و خدمات ویژه‌ای را در اختیار مشتركین فوتبال‌دوست خود قرار می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، محصولات و خدمات ویژه جام‌جهانی 2010 ایرانسل شامل نرم افزار‌های بازی، تم، تصاویر پس‌زمینه، فیلم، زنگ گوشی، آهنگ پیشواز، پیش‌بینی قهرمان، پیش‌بینی نتایج بازی‌ها، پیش‌بینی بهترین بازیكن هر بازی، تیم محبوب، اخبار مسابقات، محصولات چندرسانه‌ای و آخرین نتایج بازی‌های جام‌جهانی 2010 می‌باشد.

تمامی مشتركین ایرانسل می‌توانند با مراجعه به لینك ویترین ایرانسل در وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir محصولات متنوع ویژه جام‌جهانی 2010 ایرانسل، شامل بازی، تم، تصاویر پس‌زمینه، ویدئو، زنگ تلفن همراه و همینطور آهنگ‌های پیشواز ویژه این رویداد جهانی را مشاهده، انتخاب و به آسانی سفارش دهند.

همچنین تمامی مشتركین ایرانسل می‌توانند با ارسال یك پیام‌كوتاه بدون متن به شماره ویژه 2010، منوی 7 گزینه‌ای خدمات ویژه جام جهانی 2010 ایرانسل، شامل پیش‌بینی قهرمان، پیش‌بینی نتیجه بازی، پیش‌بینی بهترین بازیكن هر بازی، تیم محبوب، اخبار، محصولات چندرسانه‌ای و آخرین نتایج بازی‌ها را به صورت گام به گام دریافت كنند.

براین اساس، مشتركین با ارسال كد 34 به شماره 2010 از طریق پیام‌كوتاه میتوانند وارد خدمات تیم محبوب شوند، در این بخش فهرستی از 10 تیم پرطرفدار برای مشترك ارسال می‌شود و وی می‌تواند تیم محبوب خود را از این فهرست انتخاب كند. با انتخاب این گزینه مشترك می‌تواند از محصولات و خدمات مرتبط با تیم محبوب خود نظیر نتایج بازی‌ها، زمان بازی‌ها، تركیب تیم، نتایج بازی‌های رو درو، حواشی، خلاصه بازی، مشخصات اعضای تیم و محصولات چندرسانه‌ای مرتبط مطلع شود.

همچنین مشتركین با شماره گیری كدهای دستوری فهرست كانون‌های هواداران جام‌جهانی می‌توانند به عضویت كانون تیم مورد علاقه خود درآمده و به مدت 30 روز از 10 درصد تخفیف در هزینه تبادل پیام‌كوتاه با دیگر اعضای كانون هواداران تیم محبوب خود بهره‌مند شده و یك آهنگ پیشواز فوتبالی نیز هدیه بگیرد.

با ارسال كد 35 به شماره 2010، اخبار داغ و مهم و زمان بازی‌ها قابل دریافت می‌باشد.

براساس این گزارش در صورتیكه مشتركی قادر نیست هر یك از بازی‌های جام جهانی 2010 را به طور زنده تماشا كند، ایرانسل به وی این امكان را می‌دهد تا تنها با یك پیام‌كوتاه، از آخرین نتیجه بازی‌های برگزار شده مطلع شود، بدین منظور كافی است كد 37 از طریق پیام كوتاه به شماره 2010 ارسال شود.

همچنین با ارسال كد 36 به همین شماره، فهرست محصولات چند رسانه ای ویژه جام جهانی 2010 شامل تصاویر، ویدئو، تم، بازی و زنگ تلفن همراه برای متقاضیان ارسال می‌شود.

مشتركین با ارسال كد 31 به شماره 2010 از طریق پیام كوتاه میتواند در مسابقه پیش‌بینی قهرمان جام شركت كرده و نام تیم مورد نظر خود را ارسال كنند،‌ در این بخش به 10 نفر به قید قرعه 2010 دقیقه مكالمه رایگان بین خطوط ایرانسل به همراه 2010 پیام‌كوتاه رایگان بین خطوط ایرانسل به عنوان جایزه اهدا می‌شود.

مشتركین با ارسال كد 32 به شماره 2010 میتوانند در بخش پیش‌بینی نتایج بازی‌ها شركت كنند. در این بخش مشترك به طور خودكار فهرست بازی‌های روز را دریافت كرده با انتخاب بازی مورد نظر خود میتواند نسبت به پیش‌بینی نتیجه آن اقدام نماید. در هر بازی مشتركین تنها مجاز به ارسال پیش‌بینی خود تا پیش از شروع نیمه دوم بازی مورد نظر می‌باشند. به 10 شركت كننده‌ای كه بیشترین تعداد پیش‌بینی صحیح را داشته باشند 2010 دقیقه مكالمه رایگان بین خطوط ایرانسل به همراه 2010 پیام كوتاه رایگان بین خطوط ایرانسل اعطا می‌شود. ضمن آْنكه به كلیه افرادی كه نتیجه بازی را به درستی پیش‌بینی نمایند یك محصول از ویترین ایرانسل به طور رایگان اهدا میشود، علاوه بر این، از مرحله یك هشتم نهایی به بعد جام‌جهانی یك آهنگ پیشواز رایگان نیز به شركت كنندگان اهدا میشود.

مشتركین با ارسال كد 33 به این شماره میتوانند در بخش پیش‌بینی بهترین بازیكن هر بازی شركت كنند. این گزینه پیش از شروع هر بازی جام جهانی به روز رسانی میشود و مشتركین میتوانند تا پیش از شروع بازی مورد نظر خود، با مراجعه به منو و انتخاب این گزینه بازیكن برتر هر مسابقه را حدس بزنند. در این بخش نیز به 10 شركت كننده‌ای كه بیشترین تعداد پیش‌بینی صحیح را داشته باشد 2010 دقیقه مكالمه بین خطوط ایرانسل و 2010 پیام‌كوتاه بین خطوط ایرانسل اهدا می‌شود، ضمن آنكه به كلیه افرادی كه بهترین بازیكن هر بازی را به درستی حدس زده باشند یك محصول از ویترین ایرانسل به طور رایگان اهدا میشود، علاوه بر این، از مرحله یك هشتم نهایی به بعد نیز یك آهنگ پیشواز رایگان نیز به شركت كنندگان اهدا میشود.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و محصولات ویژه جام‌جهانی 2010 ایرانسل از طریق وبسایت رسمی این شركت به نشانی www.irancell.ir قابل دسترسی خواهد بود.

 


 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر