بازدید 6809

تلاش کابینه اسرائیل برای مهار کرونا با توقف تمام پرواز‌ها

کابینه رژیم صهیونیستی در اقدامی جهت عدم شیوع کرونای جهش یافته با بسته شدن «فرودگاه بین‌المللی بن گوریون» و لغو تمام پرواز‌های خارجی موافقت کرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 24 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی شامگاه یکشنبه به وقت تهران از تصویب بسته شدن «فرودگاه بین‌المللی بن گوریون» در فلسطین اشغالی از سوی کابینه رژیم صهیونیستی جهت عدم ورود کرونای جهش یافته خبر دادند.

روزنامه «هاآرتص» نوشت که دولت رژیم اسرائیل روز یکشنبه با طرح بسته شدن کامل فرودگاه بن گوریون و توقف همه پرواز‌های ورودی و خارجی به اسرائیل از نیمه شب دوشنبه تا ۳۱ ژانویه (یکشنبه ۱۲ بهمن) موافقت کرد.

این تصمیم در حالی برای عدم ورود کرونای جهش یافته اتخاذ شده است که کارگروه مقابله با ویروس «کووید۱۹» در ارتش رژیم صهیونیستی درباره احتمال جهش و ظهور سویه جدید این ویروس در فلسطین اشغالی هشدار داده است. رکن اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی که به مرکز اطلاع‌رسانی ویروس کرونا در وزارت بهداشت این رژیم ارائه کرده، هشدار داد به دلیل واکسیناسیون فشرده و گسترده ممکن است نوع کرونای اسرائیلی نیز ظهور پیدا کند.

ارتش رژیم صهیونیستی توصیه کرده به دلیل نگرانی از ظهور کرونای اسرائیلی، کسانی که واکسن دریافت کرده یا بعد از ابتلا به این بیماری بهبود پیدا کرده‌اند، الزامات قرنطینه‌ای را (مربوط به کسانیکه از خارج به فلسطین اشغالی می‌آیند) رعایت کنند.

بر اساس این گزارش، افزایش ابتلا به کرونا در فلسطین اشغالی علی‌رغم واکسیناسیون طی روز‌های اخیر سرعت بیشتری به خود گرفته و شمار مبتلایان روزانه در این منطقه بار دیگر رکورد بیشترین میزان خود را شکست. بر اساس آمار‌های وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، تاکنون ۵۹۳،۹۶۱ نفر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴،۳۴۱ نفر نیز جان خود را بر اثر آن از دست داده‌اند.

پیشتر نیز، رسانه‌های صهیونیستی از فلج شدن صورت ۱۳ صهیونیست بعد از دریافت اولین دوز واکسن آمریکایی کووید-۱۹ خبر داده بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی