بازدید 30356
۱

خبر خوش بازیگر «نون خ» برای طرفداران سریال

بازیگر سریال «نون. خ» گفت: خوشبختانه فصل اول و دوم سریال «نون. خ» با استقبال بی نظیری روبه‌رو شد، اما من به تمام مخاطبان قول می‌دهم که فصل سوم این سریال شاهکار بوده و به قول معروف می‌ترکاند.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 24 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از میزان، کاظم نوربخش درباره کاراکتر «سلمان» در سریال «نون. خ» گفت: سلمان کاراکتر بسیار شیرینی است، خودش را عقل کل می‌داند و همیشه از کتاب خواندن و باسواد بودن خود می‌گوید، اما همچنان خانواده نورالدین خانزاده وی را قبول ندارند، زیرا همیشه مثل خروس بی محل است.

 بازیگر سریال «نون. خ» پیرامون همکاری با سعید آقاخانی افزود: لحظه به لحظه همکاری با سعید آقاخانی درس است، این تجربه برای من یک تجربه بی نظیر و عالی است، به شدت از حضور در این سریال لذت می‌برم، وی کارگردان خاصی است، من تا به حال ندیده‌ام کارگردانی تجربه چهل سال هنرش را به راحتی در اختیار بازیگر قرار دهد. وی در هدایت بازیگران به خوبی عمل کرده و سر سکانس‌ها وسواس بسیار زیادی دارد، اگر از یک سکانس راضی نباشد محال است که آن را قبول کند.

وی درباره احتمال موفقیت فصل سوم سریال «نون. خ» افزود: خوشبختانه فصل اول و دوم سریال «نون. خ» با استقبال بی نظیری روبه‌رو شد، اما من به تمام مخاطبان قول می‌دهم که فصل سوم این سریال شاهکار بوده و به قول معروف می‌ترکاند. من مطمئنم که مردم و مخاطبان در فصل سوم بی نهایت خواهند خندید.

این بازیگر تلویزیون درباره فعالیت در دوران کرونا اضافه کرد: واقعا شرایط بازی در دوران کرونا سخت بود، ما برای دوری از بیماری کرونا ماسک می‌زنیم و تمام پروتکل‌ها رعایت می‌شوند، اما باور کنید که گا‌ها خود ماسک زدن هم مصیبتی بزرگ بوده و تحملش سخت می‌شود.

نوربخش درباره تاثیر سریال‌های بومی در ارتقا فرهنگ کشور تاکید کرد: همه بازیگران «نون. خ» کشف سعید آقاخانی هستند، شخصا سال‌ها در تئاتر بازی کردم و اولین بار است که توسط یک کارگردان بزرگ دیده شده ام، ساخت آثاری مثل «نون. خ» امکان شکوفایی و دیده شدن را برای بازیگرانی که مدت‌ها تئاتر کار کرده و دیده نشده اند را فراهم می‌آورد. سعید آقاخانی باعث شد تا بتوانیم بالاخره خودمان را نشان بدهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱
یه سریال بی سر و ته دیگه از صدا و سیمای میلی که فقط برای مریخی‌ها برنامه پخش می‌کند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی