بازدید 7531

ناجا: نگران سفرهای نوروزی هستیم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: هم اکنون نگران سفرهای نورزوی هستیم زیرا با اعلام شهرهای قرمز و نارنجی مردم به این شهرها سفر می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 24 January 2021


به گزارش تابناک به نقل از  ایلنا، سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مراسم روز یک شنبه با مشارکت وزارت بهداشت برگزار شد، با اشاره به تاثیر کرونا در روند کار راهور ناجا، بیان کرد: شاید برای مدیریت کرونا به ۵ راهبرد کلی نیاز بود که وزارت بهداشت همه‌ آن را پیش‌ گرفت که بخشی از آن با همکاری ناجا مدیریت شد.

وی ادامه داد: اعتمال محدودیت‌های کرونا را در سه مرحله انجام دادیم که مرحله اول در نوروز بود که ۷ هزار و ۱۵۱ نیروی ما فعالیت کردند، مرحله دوم مربوط به آبان ماه مربوط است و سپس آذر تا دی ماه را داشتیم که نیروی راهور و انتظامی همکاری خوبی را شکل دادند.

هادیانفر، بیان کرد: از هم اکنون نگران سفرهای نورزوی هستیم زیرا با اعلام شهرهای قرمز و نارنجی مردم به این شهرها سفر می‌کنند و در این مدت، به یک میلیون و ۱۸۲ هزار و ۲۹۸ نفر تذکر لسانی داده شد.

وی ادامه داد: ۶۴۹ هزار و ۳۸۰ هزار بازدید از اصناف مختلف، پلمب ۱۰۷ هزار و ۴۹۵ صنف متخلف و صورت جلسه ۳۱ هزار و ۹۸ مورد از دیگر اقدامات پلیس راهور بوده است و ۹۴ درصد کسانی که در مناطق قرمز و ۵۱ درصد از خودروهایی که در مناطق نارنجی تردد کردند جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: ۵۲ درصد از خودروهایی که در طرح شبانه حضور داشتند، جریمه شدند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۹۵ درصد از حمل و نقل عمومی رعایت شده است و همچنین ۸۳ درصد از افراد محدودیت‌های ۹ شب تا ۴ صبح را رعایت کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل