بازدید 8785
۱

آخرین خبر از تصمیم انتخاباتی اصلاح طلبان

رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی گفت: تاکنون برای نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان ۱۹ نفر انتخاب شده‌اند البته سعی ما بر این است که حتی‌المقدور ۱۰ نفر نهایی شوند.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 24 January 2021


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، «نهاد اجماع‌ساز» این کلید واژه‌ای است که بعد از به کما رفتن شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از زبان اهالی اردوگاه چپ به گوش می رسد.

۲۴ آذرماه بود که فرج کمیجانی، رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام کرد اصلاح طلبان قصد دارند با هدف تحقق و عملیاتی شدن اصلاح امور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، نهاد اجماع سازی را با عنوان جدید با مشارکت فکری، عملی و اجرایی ۳۰ حزب دارای مجوز از وزارت کشور ایجاد می کنند که برای تقویت و فراگیری این نهاد اجماع ساز ۱۰ نفر از شخصیت‌های ملی دارای مقبولیت فراگیر اجتماعی و غیرحزبی جریان اصلاحات نیز به عنوان عضو مشاور در این نهاد اجماع ساز جدید دعوت خواهند شد.

برهمین اساس، حسین کمالی، رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در خصوص آخرین وضعیت فعالیت نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان،‌ اظهار کرد: مذاکراتی در جریان است و افراد در حال بررسی هستند که به عنوان مشاور در کنار شورای هماهنگی قرار بگیرند تا یک مجموعه‌ای شکل بگیرد که کاندیداها را برای انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره‌ای مجلس و شورای شهر انتخاب کند.

وی به اعتمادآنلاین گفت:بناست که این نهاد، برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌های آتی را انجام دهد البته این موضوع به نظر شورای هماهنگی و احزاب تشکیل دهنده بستگی دارد که زمان فعالیت این مجموعه به چه صورتی باشد.

وی ادامه داد: بعد از بررسی‌های بسیار و با توجه به شاخص‌های تعیین شده از ۱۶۰ نفر به ۸۰ نفر و سپس ۵۶ نفر و اکنون ۱۹ نفر انتخاب شده اند که سعی ما بر این است که حتی المقدور ۱۰ نفر نهایی شوند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اصلاح طلبان با همین فرمون پیش برن برای انتخابات 1500 میتونن کاندیدا معرفی کنن!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر