بازدید 7553

بستن شدن فرودگاه «بن گوریون» از بیم شیوع کرونا

رسانه‌های صهیونیستی از تصمیم نخست وزیر این رژیم مبنی بر بستن «فرودگاه بین‌المللی بن گوریون» از بیم شیوع بیشتر کرونا خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۲۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸ 24 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی شبانگاه شنبه به وقت تهران نوشتند که نخست وزیر رژیم اسرائیل از بیم شیوع هرچه بیشتر کرونا، قصد بستن فرودگاه بین‌المللی «بن گوریون» را دارد.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور تشکیل جلسه‌ای را در شنبه شب برای گفتگو در زمینه شیوع کرونا از طریق ورود به فرودگاه «بن گوریون» داده و پیش بینی می‌شود یک تا دو روز آینده این فرودگاه بسته شود.

«شبکه ۱۳ اسرائیل» نیز به نقل از وزیر بهداشت این رژیم نوشت که انتظار می‌رود همه افراد حین ورود به فلسطین اشغالی به رهگیر‌های دیجیتال مجهز شوند.

این در حالی است که «آویگدور لیبرمن» رئیس یکی از احزاب رژیم صهیونیستی نیز روز شنبه با انتقاد شدید از نتانیاهو گفت، نتانیاهو مسئول مرگ چهار هزار شهروند به دلیل ابتلا به کروناست. آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم اسرائیل و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد از عملکرد نخست وزیر رژیم اسرائیل گفت، نتانیاهو به دلیل ضعف مدیریتی باید التماس کند تا مقررات رعایت نکات بهداشتی ویژه کرونا رعایت شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی