بازدید 18717

درگیری نماینده مجلس با مأمور راهور در حال بررسی است

رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اشاره به انتشار خبر درگیری یک نماینده مجلس با مأمور راهور، گفت: این هیئت، ادعا‌های موجود را بررسی و در صورت صحت و سقم حادثه و چگونگی ماجرا را بررسی و در صورت احراز تقصیر، برخورد قانونی را انجام خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 23 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سیّد امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، به تشریح نحوه رسیدگی به موضوع برخورد فیزیکی یکی از نمایندگان مجلس با مامور راهنمایی و رانندگی پرداخت.

وی با بیان اینکه حادثۀ درگیری نماینده مجلس شورای اسلامی با مامور راهور در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در حال بررسی است، گفت: پس از رسیدن گزارش‌ها و ادعا‌هایی مبنی بر درگیری نماینده مجلس و یکی از مامورین پلیس راهور، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری‌ها را برای بررسی صحت و سقم و چگونگی موضوع آغاز کرد.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: علی‌رغم پیگیری‌های چند روزه، گزارش نیروی انتظامی در این باره هنوز به مجلس ارسال نشده است.

رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این هیئت، ادعا‌های موجود را بررسی و در صورت صحت و سقم حادثه و چگونگی ماجرا را بررسی و در صورت احراز تقصیر، برخورد قانونی را انجام خواهد داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۸
با اینکه فیلم از صحنه هست و چند نفر توی فیلم شهادت میدن که نماینده به صورت مامور سیلی زده باز نماینده تکذیب کرده! حالا حساب کنید جاهایی که هیچ فیلمی گرفته نمیشه چه خبره!
حتمن لازم است حقوق پایمال شده این مأمور پیگیری بشود و سزای آدم مغروری مثل این نماینده مجلس کف دستش گذاشته شود تا دیگر نمایندگان خیال نکنند (مافوقند)
کدام برخورد قانونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدر در مورد دروغ های کریمی قدوسی برخورد کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در مورد نماینده ای که به مامور گمرک توهین کرد چه برخورد قانونی کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر چیزی به اسم قانون را بهش احترام می گذاشتید این وضعیت کشور عزیزمان نبود
ببینیم و تعریف کنیم!
عین بررسی کردن موارد قبلی
با نماینده آقای حمد اله کریمی که سال 96در فرودگاه به پلیس توهین کرد برخورد شد؟!!!!
که با این نماینده سبزواری ضارب برخورد شو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر هیات, نظارت درستی بررفتار وگفتار نمایندگان در مجلس داشت و به موقع برخورد می کرد ,این رفتار را به جامعه تسری نمی دادند ,وقتی به وزیر خارجه ورییس جمهور علنی توهین می کنند از سیلی زدن به سرباز ابایی ندارند ,این هم وزن نماینده انقلابی !
بعضی نمایندگان واقعا مردم را مسخره کرده اند.
نتیجه این هیاهو در کتک زدن سرباز مشخص است:
سرباز بیچار ه یا به دور دست ها تیعید خواهد شد و یا مشمول اضافه خدمت می شود.
باز شروع شد ... صحت و سقم ... آقا فیلمش هست ... نماینده مجلس که اینه وای به حال مملکت ... ایکاش از مسئولین البته برخی و یا شاید خیلی از مسئولین در مورد ادب و اخلاق و مهمتر ازهمه ظرفیت پست و مقامی رو که دارن گزینش بگیرن .....
چشم بله ما هم باور کردیم
اگر فضای مجازی نبود این خبر گم میشد
عدالت داخل ایران طوری نیست که پشت نماینده مجلسو ول کنن بچسبن به حق سرباز وظیفه که اگر اینطور بود که مملکت این نبود
در واقع این سیلی به گوش قانون کشور زده شده...یعنی به گوش فرمانده ناجا زده شده...اگر پاسخ درخور داده نشود یعنی نه آن فرمانده و نه آن فانون گزار و نه آن مجلس به درد هیچ چیز دیگر نمیخورند...
هتک حرمت سرباز شده عین نقل و نبات ، یک روز بازپرس می زند یک روز نماینده .
خیال ما راحت راحت هست که هیچ کاری نمی کنند .
این سرباز هم مثل قبلی مجبور به رضایت دادن خواهد شد. و باز تکرار.
متن گزارش : سرباز رضایت خود را ابراز داشت و نماینده نیز پذیرفت از سرباز عذرخواهی کند ( فقط در خبر) و قرار شد نماینده از کسی که این فیلم را منتشر کرده شکایت نماید تا به اشد مجازات برسد .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان