بازدید 9412

زنان بي‌حجاب در سن پيري افسرده مي‌شوند

زن مسلمان ذاتاً بدحجاب نيست؛ در واقع تشويق و ترويج بدحجابي‌ به طور مستقيم از طرف دشمنان اشاعه مي‌شود و وظيفه ماست كه با استفاده از راه‌هاي مناسب با آن مبارزه كنيم.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۲ 08 June 2010
رئيس بسيج خواهران كشور گفت: اگر زني فقط به فكر زيبايي و آشكار كردن زيبايي‌هايش در خارج از خانه باشد، ‌بعد از اينكه زيبايي خود را از دست داد و به سن پيري رسيد،‌ دچار افسردگي مي‌شود.

مينو اصلاني در گفت‌وگو با فارس در خصوص وضعيت حجاب و عفاف در جامعه اظهار داشت: با توجه به اينكه رعايت حجاب و عفاف در جامعه ما بسيار مهم است، مردم نمي‌توانند مظاهر بي‌حجابي را تحمل كنند.

وي در ادامه اين مطلب با ابراز تأسف از اينكه امروزه در خيابان‌هاي شهر شاهد ناهنجاري‌هايي در زمينه فرهنگ حجاب و عفاف هستيم، تأكيد كرد: زن مسلمان ذاتاً بدحجاب نيست؛ در واقع تشويق و ترويج بدحجابي‌ به طور مستقيم از طرف دشمنان اشاعه مي‌شود و وظيفه ماست كه با استفاده از راه‌هاي مناسب با آن مبارزه كنيم.

رئيس بسيج خواهران كشور گفت: تأكيد بر پوشش مناسب زنان كارمند در دستگاه‌هاي دولتي و دانشگاه‌ها از جمله اقداماتي است كه دولت بايد به آن توجه خاص داشته باشد و در صورت لزوم، با ارائه آئين‌نامه‌،‌ دستگاه‌ها را ملزم به رعايت حجاب كنند.

وي با اشاره به اينكه بحث حجاب و عفاف بايد با جديت پيگيري شود،‌ تصريح كرد: البته اين اقدام از طرف دولت در حال پيگيري است و از آنجايي كه خواست مردم هم همين است بايد ترويج فرهنگ حجاب و عفاف عملي شود تا شهد شيرين عفاف در جامعه به مردم چشانده شود كه البته محقق شدن اين امر اراده مسئولان را مي‌طلبد.

اصلاني، دوري از خدا و از بين رفتن كيان خانواده را از اثرات بي‌حجابي عنوان كرد و اظهار داشت: با توجه يه اينكه همه زيبايي‌ها در خانه تعريف شده و زن به عنوان گوهر زيبايي بايد حافظ خانواده باشد،‌ اگر زني فقط به فكر زيبايي و آشكار كردن زيبايي‌هايش در خارج از خانه باشد، ‌بعد از اينكه زيبايي خود را از دست داد و به سن پيري رسيد،‌ دچار افسردگي مي‌شود.

وي در ادامه اين مطلب تأكيد كرد: وقتي زني به بي‌حجابي گرايش پيدا مي‌كند،‌ در حقيقت از درجات معنوي فاصله مي‌گيرد كه همين امر موجب تزلزل بنيان خانواده مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
همشون بیگانه هستن ما بد حجاب نداریم از اون ظرف اومدن
عجب تحلیل هایی!!
علت افسردگی کشف شد
آها....نتیجه : زنان باحجاب هیچ وقت پیر نمی شوند و زیبایی خود را از دست نمی دهند!
این خانم جامعه شناس هستند و یا روان شناس و یا در یک موسسه تحقیقاتی کار میکنند. میشود لطفا بگویند این نظریه نتیجه کدام تحقیق است؟ همچنین از ایشان می خواهم دیگر عواملی که موجوب افسردگی در پیری میشود و در کشور ما وجود ندارد را هم نام ببرند.
رئيس بسيج خواهران سركار خانم مينو اصلاني از حسن توجه شما بسيار متشكريم لطفا در مورد سيگار كشيدن و مصرف مواد مخدر و اعتياد و دروغگويي و فرهنگ دورويي در جامعه هم صحبت نماييد شايد كه موثر باشد
زن اگر در خارج از منزل خودشو بپوشونه باز هم داخل منزل بدنبال زیباییه. و بهرحال وقتی به پیری رسید زیباییشو از دست میده. پس افسرده شده ربطی به بی حجابی یا با حجابی نداره. درضمن افسردگی یکی از علائم یائسگیه. میدونم نظرمو نمیزارین ولی حداقل خودتون بخونین یه چیزی یاد بگیرین بد نیست که دیگه ازین سخنان ناشیانه نزارین تو سایتتون!
مسلمه چون دیگه چیزی برای جلب توجه نداره . در حالی که زنانی که با بدنشون جلب توجه نمی کنند مسیر دیگه ای که برگرفته از قابلیت های مغزی و درونیشان است رو در پیش می گیرند و در موقعی که هر دو به یک سن مشخص می رسند در حالی که ظاهر رو به زوال می گذارد ، افزایش سن برای زن دیگر عامل افزوده ای بر ارزش هایش می شود و مورد توجه افراد بیشتری می باشد
یعنی الان همه اروپایی مسن افسرده اند , آمارا که غیر این میگن
خوب تقريبا 95 درصد زنان دنيا بايد در زمان پيري افسرده بشوند.
چه جالب تمام جواني فداي پيري عجب كشفي !!!!!!
شما هم که فقط فکر حجابین دیگه همه مشکلات حل شده گیر دادین به حجاب تمام دنیا زن ها افسردهان جز ایران گل و بلبل
ولی ما با آمار میدانیم آمار افسردگی در ایران از سایر کشورها بالاتره چون ما بی حجاب زیاد داریم ؟!!!
خانم رئیس ! در ایران که زنان جوان که هنوز به پیری نرسیده اند افسرده اند.
آخیش . دلم سوخت
اگه اینجوریه که مدونا هم الان تو بیمارستان روانی بستری باید بستری باشه!
آخه این اخبار الکی رو واسه چی منتشر می کنید؟!
این همه خرافه گویی تاثیرعکس خواهد داد.
براستی که بی سوادید. روسری حجاب نیست.
حتما همه زنانی خارجی در پيری افسرده میشن
دیگه نمیدونن برای اینکه حرفشون به کرسی بشینه چی بگن
واقعا این نظر باید در تاریخ طنز و فکاهی ثبت شود .پس به همین خاطر است که اینهمه در کشورهای خارجی زنان دچار افسرگی هستند !!!!.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار