بازدید 25528
۷

سقوط یک پدر و دختر از تله سیژ پیست اسکی دربند

بی‌احتیاطی از طرف این دو فرد بوده که بعد از سوار شدن به تله‌سیژ محافظ را نبسته بودند. تا متوجه شدیم دستگاه را متوقف کردیم و پرسنل‌مان و سایر مردم کمک کردند توری گذاشتیم. بعد از سقوط هم آن‌ها را به اورژانس بردیم
کد خبر: ۱۰۲۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸ 22 January 2021

دو فرد از یک خانواده از تله‌سیژ پیست اسکی دربندسر سقوط کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز (جمعه) یک پدر و دختر که به پیست اسکی دربندسر رفته بودند، از تله‌سیژ این پیست سقوط کردند. گویا علت این حادثه نبستن حفاظ تله‌سیژ توسط این دو نفر بوده است. حال عمومی این پدر و دختر اسکی‌باز خوب است و این اتفاق حادثه جانی در پی نداشته است.

روابط عمومی شرکت تله‌سیژ و تله‌کابین دربندسر در مورد این حادثه گفت: این بی‌احتیاطی از طرف این دو فرد بوده که بعد از سوار شدن به تله‌سیژ محافظ را نبسته بودند. تا متوجه شدیم دستگاه را متوقف کردیم و پرسنل‌مان و سایر مردم کمک کردند توری گذاشتیم و شرایط را به گونه‌ای مهیا کردیم که با سقوط اتفاقی برای شان نیفتد. بعد از سقوط هم آن‌ها را به اورژانس بردیم و معاینه شدند. خوشبختانه هیچ اتفاقی نیفتاده بود و فقط کمی اضطراب داشتند. بعد از استراحت، گرم شدن و بهبود حال شان با تایید دکتر از اورژانس مرخص شدند و حتی اسکی کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
دربند مگر پیست اسکی دارد؟
خدا را شکر.
خدا را شکر که بخیر ختم شده
مشتری تا پول نداده شما نمی‌گذارید وارد شود. چطور می‌شود تا اطمینان از بستن کمربند اجازه حرکت بدهید؟ جان آدم‌ها برایتان از گرفتن پول بلیت یک کابین کمتر است! چرا همیشه می‌خواهیم کوتاهی‌های خود را فوری گردن دیگران بیندازیم؟
شاید بار اولشان بوده و نمی دانستند محافظ را باید ببندند و یا چگونه محافظ بسته می شود. مقصر مدیریت مجموعه است.
امان از این قد بازی
خدا رو شکر به خیر گذست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان