بازدید 6823

برف و بوران خللی در تردد قطار‌های گیلان ایجاد نکرد

به گفته مدیرکل راه‌آهن شمال ۲ با اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته، برف و بوران هیچ‌گونه خللی در جابه‌جایی مسافر و تردد قطار‌های گیلان ایجاد نکرده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹ 21 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، غلامحسین ولد از آمادگی ناوگان ریلی راه‌آهن شمال ۲ برای جابه‌جایی مسافران در شرایط برف و باران خبر داد و اظهار کرد: جلسات متعددی میان اداره کل راه‌آهن شمال ۲ و ستاد مدیریت بحران استان برگزارشده تا مشکلی برای تردد و جابه‌جایی بار و مسافر در استان ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه بارش برف و بوران مشکل چندانی را در حرکت قطار ایجاد نمی‌کند، افزود: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف در استان، در تمامی ایستگاه‌های راه‌آهن شمال ۲ نیروی انسانی و تجهیزات لازم به جهت برف‌روبی گمارده شد است.

مدیرکل راه‌آهن شمال ۲ با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی در جابه‌جایی مسافران در پی بارش برف شب گذشته تاکنون در خطوط ریلی گیلان ایجاد نشده، گفت: امروز یک قطار مسافری از مشهد به سمت رشت حرکت و رأس ساعت ۱۱: ۳۰ امروز وارد ایستگاه راه‌آهن رشت شد.

ولدی با اشاره به اینکه این قطار به‌صورت رفت‌وبرگشت قریب به ۷۰۰ نفر مسافر را جابه‌جا کرده، افزود: قطار مذکور مجدداً امروز رأس ساعت ۱۶: ۲۰ راه‌آهن رشت را به سمت تهران و سپس مشهد مقدس ترک کرد.

وی در خصوص افزایش میزان ناوگان مسافری در گیلان نیز بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا فعلاً افزایش ناوگان مسافری در گیلان جزو برنامه نبوده، اما یقیناً در آینده، با توجه به ظرفیت و تقاضا شهروندان محترم قطار‌های مسافری در استان افزایش خواهد یافت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان