بازدید 21794

دلایل بازجویی وزیر ارتباطات از زبان دادستان کل کشور

دادستان کل کشور دلایل بازجویی و احضار وزیر ارتباطات به دادسرای عمومی و انقلاب تهران را بیان کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 21 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از سمنان، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: احضار بعضی از مسؤولان به دادسرای عمومی و انقلاب تهران، پیرو برخی از گزارشاتی بود که از قبل داشتیم و نسبت به تخلفاتی بود که صورت گرفت.

وی در مورد احضار و بازجویی از وزیر ارتباطات گفت: به لحاظ مسائل مختلف و شکایاتی که از بخش‌های مختلف شد و به دادسرای تهران ارجاع شده بود، طبق قانون از وی برای بیان توضیحات دعوت شد.

دادستان کل کشور بیان کرد: در این زمینه شاید مقداری بی‌انصافی شده باشد و در انعکاس این موضوع تصور بر این بود که اتهام وی نبستن اینستاگرام بوده است و در فضای مجازی این را بولد کردند؛ درحالی‌که اتهامات متعددی متوجه وی بود و البته این صرف اتهام است و این احتمال وجود دارد که درمجموع رسیدگی‌ها در دادسرا منتهی به قرار منع تعقیب شود.

منتظری اظهار کرد: به هر حال هر فردی که در مظان اتهام است، باید پاسخگو باشد و در نامه‌ای کتبی به وی نوشته و تأکید کردیم که این بخش‌های مضر را باید ببندند و جلویش را بگیرند؛ متأسفانه این کار انجام نشد و قانون نیز آن‌ها را مکلف کرده بود و مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی هم وزارت ارتباطات را مکلف کرده بود که یکسری محدودیت‌ها ایجاد کنند که انجام این کار را شاهد نبودیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی