بازدید 66491
۴

خانواده ترامپ پس از کاخ سفید کجا می‌روند؟

ایوانکا ترامپ، دختر ارشد رئیس جمهوری آمریکا سه‌شنبه در پیام خداحافظی تایید کرد که به همراه همسر و فرزندانش واشنگتن دی. سی را ترک می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 20 January 2021

به گزارش تابناک به نوشته روزنامه دیلی میل، ایوانکا و همسرش تایید کردند که از واشنگتن دی. سی می‌روند، لارا ترامپ با فرزندانش در مارالاگو می‌ماند و منتظر بازگشت رئیس جمهور است و دونالد جونیور و تیفاتی ترامپ هم عازم فلوریدا می‌شوند.

 ایوانکا ترامپ، دختر ارشد رئیس جمهوری آمریکا سه‌شنبه در پیام خداحافظی تایید کرد که به همراه همسر و فرزندانش واشنگتن دی. سی را ترک می‌کنند.

او در پیامی توییتری نوشت که واشنگتن دی. سی را با «موجی از احساسات، لطف و ذکاوتی که در سراسر این کشور وجود دارد» ترک می‌کند. ایوانکا ترامپ بر خلاف پدرش در پیام خود به بایدن اشاره کرده و برای او، همسرش، کامالا هریس و همسرش «خرد، شجاعت و قدرت» آرزو کرد.

لارا ترامپ، عروس دونالد ترامپ هم به همراه فرزندانش در فلوریداست و امروز به استقبال پدرشوهرش که نمی‌خواهد در مراسم تحلیف جو بایدن شرکت کند، می‌رود. احتمالا خانواده ترامپ امروز را در عمارت خودشان در فلوریدا بگذرانند. صبح دوشنبه چندین کامیون حامل اسباب و وسایل وارد آنجا شد که نشان می‌دهد او برای همیشه بعد از کاخ سفید در پام بیچ مستقر می‌شود.

ترامپ صبح امروز مراسم خداحافظی دارد. او اولین رئیس جمهور در ۱۵۰ سال گذشته است که در مراسم جانشینش شرکت نمی‌کند و بدون برخورد با خانواده بایدن از کاخ سفید می‌رود. دعوتنامه برای میهمانان ترامپ برای ساعت‌های شش و هفت و ربع صبح است و مراسم هشت صبح برگزار می‌شود. این مراسم احتمالا شامل رژه گارد پرچم و احترام نظامی خواهد بود.

تیفانی ترامپ، دختر کوچک رئیس جمهوری آمریکا هم همانند دونالد جونیور، پسر ارشد ترامپ راهی فلوریدا می‌شود. ایوانکا ترامپ هم به خانواده‌اش در فلوریدا ملحق می‌شود. او و جارد کوشنر زمینی در آنجا خریداری کردند و این احتمال وجود دارد که او در ۲۰۲۲ نامزد کرسی سنا از آن ایالت شود.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۴
عجب ژن بدی داره ترامپ.
مسافرخونه
کجا را دارند بروند بیچاره ها اواره وسرگردان شدند دراین چله زمستان شاید بروند درحاشیه شهر زندگی بکنند
میرن به گور پدرشان این جنایتکاران شیطان صفت
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی