بازدید 12817

واکنش پلیس به فوت یک زن در جریان عملیات پلیس

فرمانده انتظامی بندرعباس درباره فوت یک زن ۶۸ ساله در جریان یک عملیات پلیس گزارشی ارائه داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸ 19 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از بندرعباس، در اطلاعیه شامگاه دوشنبه پلیس هرمزگان از قول سرهنگ دولتیاری رییس پلیس بندرعباس آمده است: در پی مطالبه شهروندان مبنی بر تهیه و توزیع کالای قاچاق و گا‌ها مواد مخدر و مشروبات الکلی در یکی از محلات بندرعباس، ماموران انتظامی یگان امداد این شهرستان شب گذشته بیست و هشتم دیماه، با هماهنگی و اخذ دستور قضایی به منظور اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین قاچاق و پاکسازی منطقه آلوده به محل اعزام که در بدو ورود به منزل یکی از عوامل قاچاق تعداد زیادی موتورسیکلت سنگین اوراق شده مشاهده می‌کنند که در حین انتقال آن‌ها خانواده فرد و همسایگان ممانعت می‌کنند.

نیرو‌های کمکی کلانتری‌های بندرعباس به محل اعزام و تعداد ۲۰ دستگاه موتورسیکلت اوراق شده و قاچاق از منزل متهم کشف که وی با جوسازی و مظلوم نمایی و تحریک جمعیت حاضر در صحنه، بصورت دسته جمعی به مامورین و خودرو‌های سازمانی تمرد و اقدام به فحاشی و سنگ پرانی می‌کنند که در این رابطه تعدادی از ماموران از ناحیه سر، کمر و پا مصدوم و خودرو‌های سازمانی کلانتری‌ها و یگان امداد نیز از ناحیه سپر جلو، سقف و صندوق عقب، پنجره، گلگیر عقب سمت راست وکاپوت، گلگیر و آینه تخریب شدند.

جهت کنترل اوضاع و مدیریت صحنه، برابر ماده ۱۵۶ قانون بکارگیری سلاح، توسط ماموران حاضر چند تیر هوایی شلیک و اقلام قاچاق کشف شده به پارکینگ دلالت و متهم اصلی دستگیر شد.

در این درگیری یکی از شهروندان حدودا ۶۸ ساله و حاضر در صحنه بعلت مشکلات قلبی و نامساعد بودن وضعیت تنفسی به بیمارستان خلیج فارس منتقل شد. فرد مذکور در بیمارستان فوت نمود که تلاش‌های لازم با هماهنگی پرشکی قانونی در خصوص علت تامه فوت تحت بررسی می‌باشد که نتیجه نهایی متعاقبا اعلام می‌شود.

فیلم‌ها و‌خبر‌های این رویداد از شب گذشته تاکنون در بسیاری از شبکه‌های مجازی محلی و‌رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور منتشر شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر