بازدید 20018
۱
گزارش

عضو هیات‌مدیره پرسپولیس استعفا کرد؛ رسول‌پناه ماند!

به نظر می‌رسید سرپرست سابق از ریاست هیات مدیره کنار برود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه امشب دیگر عضو هیات مدیره با پافشاری بر کناره گیری اش، سرانجام از تیم مدیریتی این مجموعه جدا شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ 18 January 2021

پس از چند ماه بالاخره وزارت ورزش و جوانان با استعفای عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس موافقت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از حمله یحیی گل‌محمدی به برخی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و تهدید برای برکناری آنها به خصوص رسول‌پناه به نظر می‌رسید سرپرست سابق از ریاست هیات مدیره کنار برود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه امشب دیگر عضو هیات مدیره با پافشاری بر کناره گیری اش، سرانجام از تیم مدیریتی این مجموعه جدا شد.

علی رغبتی که دو ماه قبل استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرده بود عصر امروز پس از جلسه با مسعود سلطانی‌فر اصرار به جدایی و پذیرش به استعفایش داشت که در نهایت استعفای او مورد پذیرش وزیر ورزش قرار گرفت.

عضو هیات‌مدیره پرسپولیس استعفا کرد؛ رسول‌پناه ماند!

از طرف دیگر شایعه شده که مهدی رسول‌پناه هم از سمت عضویت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داده که این خبر صحت ندارد و رسول‌پناه هیچ استعفای کتبی نداده است. گویا او با سماجت به کرسی اش در پرسپولیس چسبیده و سلطانی‌فر هم قصد ندارد این مدیر پرحاشیه و جنجال ساز را برکنار کند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ببینید معلوم می شود یک عده بخاطر فوتبال در هیات مدیره عضو نیستند بلکه دبنال یک جریان و رانت و مسائل دیگر هستند. که البته آقای وزیر اگر منکر این موضوعات است بهتر است با عمل نشان بدهد که دنبال چیست و به دبنال چه می گردد.
کاش یک میتی کومان داشتیم تا هرکه خلاف می کند را مجازات کند در اروپا میتی کومان ندارند ولی قانون و ناظران و دادگاه های خوبی دارند که انشاالله اقای رئیسی در برخورد با خلاف کاران و دزدان و رانت خواران و اختلاس گران موفق و سلامت باشند. سلامت جامعه و نظام در گرو این اقدام است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر