بازدید 12652
آیت‌الله موحدی کرمانی:

بعیدنیست آمریکایی‌ها با واکسن‌جعلی مردم‌ایران را بکشند

فرمایش رهبری در خصوص منع خرید واکسن از آمریکا و انگلیس صد در صد علمی است به این دلیل که هیچ اعتمادی به این کشورها نیست و اینها غیر از دشمنی با ما هیچ برنامه‌ای نداشتند.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 18 January 2021

به گزارش تابناک، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ بعید نیست که آمریکایی‌ها به عنوان خدمت پزشکی، واکسن‌های جعلی را به ایران بفرستند تا پولی از ما بگیرند و بعدا یا مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند.

آیت‌الله موحدی کرمانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با مهر در رابطه با علمی بودن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ممنوعیت خرید واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس، اظهار داشت: فرمایش رهبری در خصوص منع خرید واکسن از آمریکا و انگلیس صد در صد علمی است به این دلیل که هیچ اعتمادی به این کشورها نیست و اینها غیر از دشمنی با ما هیچ برنامه‌ای نداشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که آیا ما آمریکا و اروپا را دلسوز خود می‌دانیم؟، گفت: این‌ها که هر چه به ایران نشان دادند غیر از ظلم و ستم نبوده است. بنابراین هیچ دلیلی ندارد که ما خودمان را به دست اینها بدهیم که برای ما واکسن تهیه کنند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه خدا می‌داند اگر این کار انجام گیرد [واکسن کرونا از آمریکا و اروپا تهیه شود] چه اتفاقی در کشور ایران رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم بیانات مقام معظم رهبری بسیار علمی، دقیق و حساب شده بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: هیچ تردیدی در علمی بودن بیانات مقام معظم رهبری در این قضیه نیست. مردم ما از بس جنایت آمریکا را دیدند، دیگر هوشیار شدند و باور نمی‌کنند اینها در مقام خدمت به ایران باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۲۵
بس کنید دیگه
اقا چرا نمیرید بشینید خونه و از بازنشستگی و عبادت لذت ببرید؟
ایران خودرو و سایپا در حال کشتار مردم هستند . آلودگی هوا و فساد هم همینطور ما رو از چی میترسونی؟
اگر بخواهند چنین کاری بکنند با واکسن امریکایی انجام نمی دهند. همین حالا هم می توانند با بمب اتم چنین کنند.
صد در صد
وزیر کشور استرالیا دیروز دستور منع تزریق واکسن فایرز رو صادر کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
منبعت کیه
بمیریم راحت شیم از دستون
واکسن چینی و کوبایی و روسی بینام و نشون ما رو نمیکشه؟ من که اصلا واکسن نمیزنم. خودتون بهترین واکسن ها رو میزنین دیگه چکار به مردم بدبخت دارین
علی الحساب با آلودگی هوا و تصادف جاده ای روزانه توسط حکومت خودمون کشته میشیم، دیگه نیازی به عامل خارجی نیست!
وای خدا
البته با شرایطی نزولی که کشور ما در این ۴ دهه داشته فکر نمی کنم نیازی به این کار باشه! پراید و نیسان آبی خیلی بهتر دارند این کار را انجام می دهند! فقر و گرسنگی و بی تدبیری بعضی مسولین که جای خود!
و اگر ای علامه پزشکی! اینگونه نشد و قضاوتت نادرست بود! جواب خدا را چه میدهی؟ :(((((
این حرف از لحاظ علمی می تواند درست باشد یعنی این امکان وجود دارد که واکسنی متفاوت از واکسن اصلی را در آزمایشگاه تولید کرد که یا بدون اثر باشد یا اثری برخلاف ادعا داشته باشد. با این حال راه ساده ای برای این مشکل وجود داشت. مثلا شما می توانستید از یکی این کشورهای اروپایی که دوست آمریکایی ها هستند بخواهید از واکسنهای توزیع شده در داخل کشورشون به شما بفروشند یا قرار دادی با یکی از کشورها منعقد میکردید تا بدون اطلاع فروشنده برای شما واکسن تهیه کند. از لحاظ علمی و اصولی واکسن ایرانی (در صورت موفقیت مراحل تست) تا اواسط تابستان در دسترس نخواهد بود و واکسن های چینی و روسی هم هنوز تاییدیه دریافت نکرده اند. پس تکلیف طیف گسترده ای از بیماران در کشور با کرونا چه خواهد بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تو علم پزشکی و علوم ژنتیکی را میفهمی؟؟؟تحصیلکرده ی این علومی که نظر میدی؟
سووال اینست که کشوری که ادعای واکسن سازی دارد نمی تواند واکسن جعلی را از غیر جعلی تشخیص دهند؟
الله اکبر وقتی همه امور این کشور سیاسی و دچار سیاست زدگی میشود
خدایا شکرت
با مازوت سوزوندن چطور؟؟
دوست عزیز، اگر به لیست وزارت بهداشت مراجعه بفرمایید تعداد زیادی داروی آمریکایی و اروپایی وارد کشور شده و مصرف شده و تاکنون هیچ عوارض سوئی از جانب آنها به مردم ما وارد نشده است!!!!خوب اگر می خواستند بکشند که تا حالا بارها اقدام کرده بودند...
جناب آقای موحدی کرمانی، عالم جلیل القدر ، ممنون میشم از وقت گرانبهاتون در اختیار من گذاشته و پاسخ دهید که جنایات روسیه و چین و اوگاندا و موزامبیک و جیبوتی و .... در حق مردم عادی ایران، تاکید میکنم مردم عادی ایران بیشتر بوده است یا جنایات آمریکا و انگلیس و ...... (البته به غیر از جنایتی که چشم آبی ها به خاطر عدم دریافت نفت ارزان و مفت بر این ملت روا داشتند که خود بزرگترین جفا در حق ایران و ایرانیان بود.) چقدر مردم ایران به خاطر رونق گرفتن اقتصاد چین از بین رفتند؟ چقدر مردم ایران به خاصر کشتی های ماهیگیری چینی و لبخند وزیران در عکسهای دو نفره از نون خوردن افتادند؟ چقدر مردم ایران پول بابت ساخت مجلسو مدرسه و بیمارستان و .... در کشورهای دیگر هزینه کردند در حالی که خود ملت ایران در بدبختی کامل و عدم امکانات غوطه ور هستند؟
البته من از شما عالم گرانقدر خواهش کردم که در خصوص مردم عادی ایران که حدود 80 درصد جمعیت کشور را در بر میگیرند و مانند من به هیچ کدام از ارگانهای حکومتی وابسته نیستند صحبت بفرمایید.
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند / این دولت دروغگو هستش که با فریب پول مردم را به بورس کشانده و باعث ضرر و زیان قشر عظیمی از مردم شده است و هر لحظه ممکن است باعث آشوب های خیابانی شود .
مگر ایشان در علوم زیست شناسی و پزشکی هم صاحب نظر هستند؟
اوه اوه ترسیدم
پس بهتره برم تو آمریکا زندگی کنم
نمیدونم چرا اونجا که میرویم ما رو نمی کشن !!!
افا ترا به خدا اینقدر موضوع رو سیاسی نکنید.....الان 42 ساله ما از امریکا و اروپا واردات داروداریم د
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر