بازدید 6341

تور قشم هوایی به‌صرفه است یا رزرو بلیط هواپیما

در این مقاله قصد داریم درباره تور‌های قشم و به‌خصوص قیمت تور‌های قشم حرف بزنیم و بررسی کنیم که آیا تور قشم هوایی به‌صرفه است یا رزرو بلیط هواپیما. اگر شما هم قصد سفر به جزیره زیبایی‌ها یعنی قشم را دارید و می‌خواهید درباره قیمت تور قشم بیشتر بدانید، توصیه می‌کنم تا پایان این‌مطلب، با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 18 January 2021

تور قشم هوایی به‌صرفه است یا رزرو بلیط هواپیما

قشم یکی از جزیزه‌های زیبای ایران است که با جاذبه‌های دیدنی و تفریحی فراوان، هر‌ساله میزبان بسیاری از مسافران داخل و خارج از کشور می‌شود. سواحل سنگی قشم، که از داخل جزیره محافظت می‌کنند، زیبایی چند‌برابری را ایجاد کرده‌اند. به‌دلیل زیبایی‌های فراوان جزیره، تور‌های فراوانی در حوزه سفر به قشم فعالیت می‌کنند. اگر هم علاقه به استفاده از تور‌های متنوع‌تری داشته باشید، می‌توانید از یک تور قشم از تهران اقدام به سفر کنید.

در این مقاله قصد داریم درباره تور‌های قشم و به‌خصوص قیمت تور‌های قشم حرف بزنیم و بررسی کنیم که آیا تور قشم هوایی به‌صرفه است یا رزرو بلیط هواپیما. اگر شما هم قصد سفر به جزیره زیبایی‌ها یعنی قشم را دارید و می‌خواهید درباره قیمت تور قشم بیشتر بدانید، توصیه می‌کنم تا پایان این‌مطلب، با ما همراه باشید.

انواع تور قشم

قشم بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس بوده و در همه زمان‌ها میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا است. این‌ موضوع در چند ‌سال اخیر رونق بیشتری پیدا کرده و گردشگران بسیاری به منطقه جذب شده‌اند. با توجه به ایجاد زیر‌ساخت‌ها مسافران می‌توانند از اتوبوس، قطار، وسایل نقلیه شخصی و هواپیما برای سفر به جزیره استفاده کنند. البته هر‌کدام از این مسیر‌ها در قیمت سفر، تاثیر دارند. اگر دنبال سفری با‌کیفیت و ارزان هستید، یکی از بهترین راه‌، استفاده از تور لحظه آخری قشم است که در ادامه درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اگر دوست دارید بیشتر زمان خود را در مقصد سپری کنید، حتما سعی کنید از سفر با هواپیما استفاده کنید. تنها مشکل سفر هوایی، محدودیت در میزان باری است که با خود می‌توان حمل کرد. اگر علاقه‌ای به پرداخت مبالغ زیاد بلیط خواپیما ندارید، استفاده از یک تور لحظه آخری قشم که شما را با هواپیما به جزیره می‌رساند، می‌تواند فوق‌العاده باشد. سفر با قطار هم می‌تواند مزیت‌های خود را داشته باشد؛ به‌عنوان مثال شما محدودیتی در زمان خرید در قشم نخواهید داشت و نگران بار اضافه خود هنگام سوار شدن به قطار نخواهید بود.

قیمت تور قشم در زمان‌های مختلف سال

در بسیاری از شهر‌ها، خدمات سفر با تور قشم برای افراد امکان‌پذیر است؛ ولی اگر نیاز به تنوع در فاکتور‌های مختلف سفر از‌جمله زمان آن داشته باشید، می‌توانید با تور قشم از تهران اقدام به سفر کنید و در زمانی دلخواه به سفر‌تان بپردازید. این‌ موضوع نگرانی شما را از گران بودن تور در زمان‌های خاص یا به‌علت‌ پر نشدن ظرفیت تور بر‌طرف خواهد کرد.

اگر هم قصد دارید تور خود را با قیمتی مناسب‌تر رزرو کنید و هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید، می‌توانید سفر خود را در زمانی انجام دهید که تعداد مسافران کم‌تر است. به‌عنوان مثال، در فصل تابستان به‌علت گرما و شرجی بودن هوای جزیره قشم افراد کم‌تری تمایل به انجام سفر خود دارند که این‌قضیه باعث پایین آمدن قیمت‌ها خواهد شد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که ترجیحا سفر خود را در ایامی به‌جز اواخر هفته انجام دهید تا بتوانید از تخفیفات بیشتری برخوردار شوید. به‌عنوان آخرین مطلب در این‌قسمت می‌توان گفت که چمدان خود را همیشه آماده داشته باشید؛ زیرا قیمت تور لحظه آخری قشم می‌تواند بسیار متفاوت از قیمت در زمان‌های دیگر باشد.

تور قشم هوایی به‌صرفه است یا رزرو بلیط هواپیما

معمولا تور‌ها به‌دلیل اینکه هتل‌ها و خدماتی را که نیاز دارند، به‌صورت انبوه رزرو می‌کنند و این‌کار را در زمان‌های مناسب انجام می‌دهند، تخفیفات خوبی را از شرکت‌های حمل‌و‌نقل ریلی، هواپیمایی و هتل‌ها می‌گیرند. این‌موضوع باعث می‌شود تا شما سفری بسیار ارزان‌تر از آن‌چه در تخمین خود داشتید تجربه کنید. اگر اهل کنترل قیمت‌ها باشید، احتمالا مشاهده کرده‌اید که گاه قیمت تور قشم از بلیطی که باید به تنهایی رزرو می‌کردید یا هزینه محل اقامت شما کم‌تر است. پس شما می‌توانید با انتخاب یک تور خوب و معتبر قشم بسیاری از خدمات را با قیمتی باور‌نکردنی تجربه کنید.

درباره جزیره کیش بخوانید : همه چیز درباره آکواریوم کیش

عوامل موثر در قیمت تور قشم

بسیاری از عواملی را که در قیمت یک تور موثر هستند، در مطالب قبلی بیان کردیم. باید بدانید که عمده قیمت تور مربوط به نوع وسیله سفر، نوع هتل رزرو شده، مدت زمان اقامت و محل‌هایی است که در برنامه بازدید تور وجود دارد. با همه این‌موارد، معمولا یکی از ارزان‌ترین موارد استفاده از تور‌های لحظه آخری است. رزرو‌های لحظه‌آخری معمولا برای تکمیل ظرفیت تور انجام می‌شود و از قیمت‌های بسیاری شگفت‌انگیزی برخوردار هستند. پس اگر چمدان‌های خود را بسته‌اید، می‌توانید گوش به‌زنگ تور‌های لحظه‌آخری باشید و مبالغ زیادی را پس‌انداز کنید.

سخن آخر

یکی از بهترین راه‌های سفر به بزرگ‌ترین جزیره قشم، استفاده از تور است. حتما قبل از رزرو تور از برنامه گشت‌گذار و خدمات تور اطلاع پیدا کنید تا بتوانید قیمت تور‌ها را با هم مقایسه کنید. معمولا هزینه سفر یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که محدودیت‌های زیادی را برای ما ایجاد می‌کند. برای سفر به قشم می‌توان از تور‌های لحظه‌آخری استفاده کرد و مبالغ زیادی را صرف‌جویی کرد. حتی اگر تعداد تور‌ها در منطقه یا شهر شما کم‌تر است، می‌توانید از یک تور قشم از تهران استفاده و با دست باز‌‌تر اقدام به سفر کنید.

تور قشم هوایی به‌صرفه است یا رزرو بلیط هواپیما

تور قشم هوایی به‌صرفه است یا رزرو بلیط هواپیما

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار