بازدید 22679
۴

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۹ دی/ تا کنون یک میلیون و ۱۲۵ هزار بیمار بهبود یافته‌اند

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۵۸۰۶ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۳۴۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۲۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 18 January 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۳۳۶ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۵۸۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۱۷ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۸۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۶ هزار و ۸۸۶ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۴۹۹ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۳۴۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۸ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان با کمی کاهش ۴.۸ درصد شد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» به ۹۵.۲ درصد افزایش یافت، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۹ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اوایل امسال، اواخر پیک اول در اینجا نوشتم که احتمالا با اون روندی که داشت، با 100 هزار مبتلا و 10 هزار متوفی به زودی تموم می شه، یکی در جواب نوشت به همین خیال باش! الان هم باز می خوام بنویسم احتمالا با 1.5 میلیون مبتلا و 70 هزار نفر (در قالب مقیاس این آمارهای خانم دکتر سیما سادات لاری) تموم می شه ولی باز می ترسم که...
به امید روزی که دنیا نفس راحتی بکشد
بیش از 13000000 واکسن فایزر و مادرنا در امریکا زده شد.
دیگه ح فی نمونده که کسی بزنه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار