بازدید 5515

دیاباته دوباره در تبریز ، قهرمان استقلال می‌شود؟

کد خبر: ۱۰۲۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 17 January 2021

فصل پیش قبل از بازی استقلال برابر تراکتور شاید خیلی ها از درخشش شیخ دیاباته ناامید شده بودند چرا که چند نمایش ضعیف از این بازیکن و البته مصدومیت طولانی باعث شد صدای خیلی از هواداران این تیم در بیاید.

به گزارش تابناک ورزشی، استراماچونی که خودش دیاباته را به ایران آورد و اعتقاد زیادی به این بازیکن داشت، از او در بازی با تراکتور در ترکیب ثابت استفاده کرد و این بازیکن درخشش خود را از این بازی آغاز کرد، جایی که سه گل زد و نقش مهمی در پیروزی 4 بر 2 تیمش ایفا کرد.

حالا شیخ دیاباته در شرایطی فردا دوباره به ورزشگاه یادگار امام بر می گردد که بسیار بعید است در ترکیب ابتدایی استقلال به میدان برود اما او می تواند درست مثل فصل گذشته در دقایقی که فرصت بازی کردن پیدا می کند دوباره روند موفقیت های خود را از سر بگیرد.

شیخ دیاباته در این فصل هفته های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده و هنوز موفق به گلزنی نشده اما می تواند در دقایقی که برای استقلال مقابل تراکتور به میدان می رود، گلزنی کند و شرایط خودش را تغییر دهد.

آنچه مسلم است اگر شیخ دیاباته آماده باشد، بهترین خبر ممکن برای استقلال است و او می تواند خط حمله آبی ها را قدرتمندتر از گذشته کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل