بازدید 9217

"اجازه ایجاد بندری ایرانی در غزه را نمی دهیم"

کد خبر: ۱۰۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶ 07 June 2010
سرویس بین الملل ـ نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هرگز اجازه نمی دهیم «یک بندر ایرانی در غزه» تشکیل شود، تا به آسانی به حماس اسلحه و اداوات جنگی ارسال کند!

به گزارش "تابناک"، روزنامه "الشرق الاوسط" به نقل از نتانیاهو ادامه داد : دلیل اصلی درگیری در کاروان آزادی این بود که تعدای از کمک رسانان حاضر نشدند که مورد تفتیش بدنی قرار بگیرند لذا سربازان ما ناچار شدند دست به اسلحه ببرند و این حق ماست که بدانیم کسی که به مرزهای ما نزدیک می شود برای چه ماموریتی به منطقه آمده است!

او اذعان کرد : در سال های اخیر دشمنان اسرائیل زیاد شده اند و حق مسلم ماست که از خود دفاع کنیم.

همچنین اسرائیل با تشکیل هیات تحقیق بین المللی حادثه کاروان آزادی مخالفت کرد و دبیرکل سازمان ملل نیز در گفتگوی تلفنی با نتانیاهو  موفق نشد اسرائیل را به تشکیل این گروه بین المللی وادار کند.
قرار بود این گروه بین المللی به ریاست "جفری بالمر " نخست وزیر سابق نیوزلند که کارشناس حقوق بین الملل دریایی است تشکیل شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خاک تو سر این اعراب که به اسراییل این اجازه را می دهد که به هر کس که می خواهد توهین کند و فوحش دهد
ای اعراب ایا این سرزمین واقعا مال آنهاست
چه کسی جز ایران برابر این رژیم غاصب تا به حال ایستاده ما سی سال است که ایستاده ایم و منتظر فرصتی هستیم تا با این دستان خود دهان آنها را خورد کنیم
كور بشي نتانياهو. كي مرگ شماها را شاهد باشيم.
اگر عربي بلد بودم در سايتهاي عربي مي نوشتم (اصلا يک وبلاگ درست مي کردم به زبان عربي) و مي گفتم اي بي غيرتها اي نا مسلمانان به جاي اينکه بشينيد و اراجيف بگيد از هم زبانانتان دفاع کنيد
و به مسئولين خودمان مي گفتم اين بي وجدانها اين بي غيرتها که به هم زبانان خودشان رحم نمي کنند چگونه مي شود که با ما که فارس هستيم و از قديم با ما دشمن بوده اند وفا کنند خواهش دارم که اين اعراب را در زمره دشمنان خود معرفي کنيم
در سال های اخیر دشمنان اسرائیل زیاد شده اند - انشاالله همه با هم هر کدام یک سطل آب بر سرتان می ریزیم و غرقتان می کنیم .
چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است. اول به داد ملت خودتون برسید
در برابر شما دوست عزیز باید گفت، ترکیه! ندیدی چگونه عاشقانه و بدون پرداختن دلا پرچمهای دولت ترکیه بر سر دستهای اعراب بود؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر