بازدید 8171
۳

تردد از ساعت ۲۱ همچنان ممنوع است

معاون استاندار تهران با اشاره به ارزیابی مطلوب از اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در سطح استان تهران بر لزوم استمرار هم‌افزایی در اجرای این طرح و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 17 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شکراله حسن‌بیگی در تشریح ادامه روند اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تهران گفت: خوشبختانه بر اساس ارزیابی انجام شده اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در تهران مطلوب بوده است. در حال حاضر رنگ ابی به عنوان شرایط کم خطر درنظر گرفته شده است و منع رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا ۴صبح حتی در این شرایط حاکم خواهد بود.

وی ادامه داد: در حقیقت طرح شهید سلیمانی از ابتدای اجرای این طرح اثرگذاری مناسبی در سطح استان تهران در چهار محور شناسایی، رهگیری، قرنطینه و حمایت داشته است. هم افزایی که در اجری این طرح به وجود آمده، باید با قوت استمرار داشته باشد و هر چند آمارهای کرونا ویروس کاهش یافته ولی نباید توقف و خللی در اجرای این طرح ایجاد شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ضرورت مشارکت مردم جهت مقابله با کرونا ویروس افزود: باید پروتکل های بهداشتی همچنان به عنوان یک ضرورت در دستور کار همه شهروندان قرار گیرد. مردم همواره در صحنه های مختلف مشارکت و همراهی داشته اند و تقاضا داریم جهت مقابله با این ویروس نیز با پرهیز از تردد و تجمعات غیرضروری مشارکت و همراهی خود را نشان دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
حتی کیش؟ هوای مطلوبی دارد این وقت از سال
از صبح با بلندگو دارند تبلیغ میکنند برای مراسم عزاداری ساعت 4 بیایید روبروی مسجد شهید بهشتی در منطقه 14 تهران.تجمع بزرگ عزاداران فاطمی .بعد شما ساعت 9 شب ملت رو جریمه کنید.کدوم رو باور کنییم؟
تجمع مذهبی وروحانیان اصلاکرونا شیوع پیدا نمیکند منتهی درخودرویخانوادگی ازساعت 9شب غرب به شرق تهران بروی کرونا هست پس مشخص شده این تعطیلی ساعت 9شب به بعد صرفا جنبه امنیتی دارد ومسئولان نظام بخوبی میدانند چه بلایی برسرمردم ومعیشت مردم اوردند ومیترسند اعتراضات شبانه صورت بگیرد به لطف ومرحمت کرونا وزیرسایه کرونا سعی درامنیت داد شهرها میکنند اگر کرونا هست که هست پس چرا وزیر بهداشت وستاد کرونا ازاین قشر روحانیان میترسید وترس شماها موجب میشود که موجی ازمردم درگیرکرونا شوند اگر صداقت وسوگند خوردید که برای سلامت مردم تلاش کنید جلوی این افراطیون دینی واستید مردم هم ازشماها حمایت میکنند ویا نهایتا ازسمت وزارت ومدیرکلی عزل شوید وبازهم افتخار هست برای سلامتی مردم عزل شدید نه برای ترس از بعضی مذهبیون افرازی ومنفعت طلب
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها