بازدید 34392

جزئیات بازگشایی مدارس در اصفهان

استاندار اصفهان گفت: آحاد مردم به ویژه هیات مذهبی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درایام عزاداری فاطمیه (س) همت داشته باشند، چون حفظ جان واجب عقلی و شرعی، اما عزاداری مستحب است.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 16 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی امروز در حاشیه حضور ویدیو کنفرانسی خود در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: اگر چه نفس عزاداری برای حضرت فاطمه (س) به عنوان بزرگ بانوی اسلام و الگو و اسوه زنان عالم، امری مستحب است و همه علاقه‌مند به حضور در این مراسم هستند، ولی در عین حال باید سلامت را حفظ کرد، زیرا حفظ جان به عنوان یک واجب شرعی و عقلی لازم است.

استاندار اصفهان با اشاره به نگرانی‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دغدغه‌هایی در این جلسه مطرح که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی چه بسا در بهمن و اسفند شاهد موج جدید افزایش ابتلا و فوتی‌های بیماری کرونا باشیم.

وی با اشاره به تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص گرامی‌داشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر و روز ۲۲ بهمن از روز‌های بزرگ، ملی و تاریخی ملت ایران است و بی‌شک همه خواهان شکوه مراسم این ایام و حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن هستند.

رضایی اضافه کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا، مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال به دلیل قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری به صورت موتوری و خودرویی و سخنرانی‌های این ایام نیز به صورت مجازی و از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما خواهد بود.

استاندار اصقهانهمچنین در خصوص تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا افزود: بازگشایی مدارس در پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت ۲ روز در هفته و اختیاری است و تصمیم‌گیری برای حضور کادر اجرایی و فرهنگیان در حوزه اختیارات وزیر آموزش و پرورش است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار