بازدید 10390

جشنواره زمستانه مبلمان اداری نیلپر

اطلاعات مربوط به تخفیف ویژه 12 درصدی در جشنواره زمستانه مبلمان اداری نیلپر، به همراه مسابقه اینستاگرامی و جوایز نقدی برای 3 نفر را اینجا بخوانید.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 16 January 2021

جشنواره زمستانه مبلمان اداری نیلپر

جشنواره زمستانه مبلمان اداری نیلپر آغاز شد تا نیلپر زمستان امسال را با تخفیف های فوق العاده ویژه آغاز نماید. این جشنواره با 12 درصد تخفیف ویژه در تمامی نمایندگی های نیلپر واقع در سراسر کشور برگزار می شود. محصولات اداری نیلپر از جمله صندلی اداری، مبلمان اداری، صندلی کودک و نوجوان، صندلی رستورانی و آشپزخانه ای، صندلی صنعتی و آزمایشگاهی و میز اداری شامل این تخفیف 12 درصدی می شوند. محصولات جشنواره فروش زمستانه مبلمان اداری نیلپر در محل فروشگاه های این شرکت و همچنین در فروشگاه اینترنتی نیلپر در دسترس است. با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای رعایت حال مشتریان و جلوگیری از انتقال ویروس، در تمامی شعب و نمایندگی ها حضوری نیلپر، پروتکل های بهداشتی رعایت می‌شود.

کیفیت را با نیلپر تجربه کنید!

نیلپر، در طول 28 سال فعالیت مستمر خود همواره با رعایت بالاترین استانداردهای کیفی،اقدام به تولید مبلمان اداری و خانگی نموده است، به گونه ای که سطح کیفی مبلمان آن بسیار بالا بوده و این سطح کیفی مدیون رعایت اصول ارگونومی و نیز تمامی استانداردهای عملکردی،ابعادی و زیبایی می باشد.

از این رو مبلمان اداری این شرکت از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است.از طرفی، در کنار کیفیت و دوام بالای محصولات نیلپر ، این شرکت خدمات پس از فروش و گارانتی را نیز به نحو احسن در اختیار خریداران محصولات  خود قرار داده است تا مهر تاییدی باشد به کیفیت ، مسیولیت پذیری و پاسخگویی نیلپر.

جشنواره تخفیف 12 درصد بر روی تمامی مبلمان اداری

دسترسی سریع و آسان | در هر کجای ایران که هستید!

در هر کجای ایران که هستید می توانید با یک جستجوی سریع در لیست نمایندگی های معتبر نیلپر، نزدیک ترین شعبه فروش محصولات نیلپر را پیدا کرده و برای خرید از جشنواره زمستانه نیلپر به آن مراجعه کنید. وجود کانال توزیع گسترده در سراسر ایران سبب شده است تا هموطنان عزیز که به دنبال خرید مبلمان با کیفیت هستند به راحتی بتوانند به فروشگاه نیلپر مراجعه کنند. علاوه بر امکان خرید حضوری از تمامی شعب نیلپر در سراسر ایران، شما می توانید به فروشگاه اینترنتی نیلپر مراجعه کرده و خرید خود را با تخفیف 12 درصدی انجام دهید.

جشنواره زمستانه نیلپر و مسابقه اینستاگرامی

از جذابیت‌های این جشنواره نیلپر، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز نقدی به سه نفر از برندگان مسابقه است. در جشنواره زمستانه نیلپر، علاوه بر برخورداری از تخفیف 12 درصدی بر روی تمامی مبلمان اداری، می توانید با شرکت در مسابقه اینستاگرامی نیلپر برنده ی جوایز نقدی شوید.

جوایز مسابقه نیلپر عبارت است از:

  • نفر اول: کارت هدیه 3 میلیون تومانی
  • نفر دوم: کارت هدیه 2 میلیون تومانی
  • نفر اول: کارت هدیه 1 میلیون تومانی

شرکت در مسابقه ی اینستاگرامی نیلپر، برای تمامی افراد امکان پذیر است.

نیلپر و جشنواره زمستانه مبلمان اداری

برای خرید مبلمان اداری از جشنواره زمستانه مبلمان اداری نیلپر، می توانید به فروشگاه اینترنتی این مجموعه و یا یکی از شعب و نمایندگی های رسمی نیلپر در سراسر کشور مراجعه کنید. در صورت نیاز به اطلاعات کامل تر و ارتباط مستقیم با کارشناسان مجموعه می توانید با دفترمرکزی نیلپر به شماره 02182750 تماس حاصل فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی