بازدید 13304
۵

قطع عضو جوان ۲۵ ساله در تصادف

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از قطع هر دو پای جوان ٢۵ ساله در پی تصادف در بزرگراه یادگار امام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ 16 January 2021

به گزارش «تابناک» جلال ملکی درباره جزیبات این حادثه نیز به ایرنا گفت: ساعت ١۴:٠١ دقیقه روز جمعه این تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام به سامانه ١٢۵ اعلام و بلافاصله ماموران دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک دستگاه خودرو ٢٠۶ با یک نفر سرنشین مرد جوان ٢۵ ساله به هنگام حرکت به دلایل نامشخص از مسیر اصلی خارج شده و با گاردریل های بزرگراه برخورد کرده بود.

وی ادامه داد: این گاردریل ها به شدت به پاهای این جوان آسیب زده به گونه ای که هر دو پای این جوان از بدنش جدا شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه پیش از رسیدن آتش نشانان این فرد توسط دیگر افراد از خودرو خارج شده بود که به سرعت به عوامل اورژانس تحویل داده شد، افزود: آتش نشانان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند خودرو را برش دادند و اندام های بدن فرد را که در آهن پاره ها گرفتار شده بود را خارج کردند.

به گفته وی، این فرد برای انجام عمل جراحی بلافاصله روانه بیمارستان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
با اجازه تابناک عزیز ؛ این تصادف اصلا "به دلایل نامشخص " نبوده و یک دلیل بیشتر نداره : "سرعت سرسام آور" !!
به نظر من مقصر اصلی این اتفاقات علاوه بر شخص راننده ،مقامات مسول پلیس راهنمایی و رانندگی هم هستند.جوانان کم سن و سال دانشی از خطرات رانندگی پرخطر و جراحاتی که تصادفات میتوانند به انسان وارد کند ندارند .اگر رانندگان جوان بدانند دوربین های کنترلی در سطح معابر وجریمه های بازدارنده ای وجود دارد دیگر رانندگی پر خطر را انجام نمی دهند و در نهایت اینگونه اتفاقات کمتر میافتد .کافی است این جوانان در هنگام رانندگی موسیقی های هیجانی گوش کنند ،دیگر هیچ گونه نصیحتی درباره رانندگی پرخطر کاربردی ندارد وفقط ترس جریمه شدن از طریق دوربین های پلیس است که میتواند فرد را مجبور به رانندگی درست کند .دوربین های سطح معابر پلیس کد جریمه برای رانندگی مارپیچ ندارند.
ايمن نبودن گارد ريل ها موجب اين اتفاق شده فرض بر اينكه اين اقا سكته زده و يا خوابش برده و از جاده خارج شده اين گارد ريل بايد تحمل اين برخورد را داشته باشد ولي متاسفانه به دليل عدم چينش درست گارد ريل و يراق الات غير استاندارد و مهندسي نشذه و ضخامت بايين ورق گارد ريل و پايه هاي نامناسبIP اين اتفاق به شديد ترين نوع خودش شكل گرفته
قبلا شنیده ام در کانادا افرادی که گواهینامه می گیرند تا ۳ سال حق رانندگی در بزرگراه را ندارند. خیلی متاسف شدم عمری معلولیت بخاطر بی احتیاطی .
با ابراز تاسف شدید از وضعیت این جوان ، عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط راننده خودرو باعث این تصادف دردناک گردیده است.
در کشورهای اروپایی و همچنین ایالات متحده ، مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مردم رعایت می شود. و مردم شدیدا ملاحظه پلیس را می نمایند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار