بازدید 4854

وکیل برانکو ارتباطش با رادوشویچ را دروغ خواند

کد خبر: ۱۰۲۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 16 January 2021

دارو بوسیچ‌ وکیل برانکو ایوانکوویچ،  هر گونه ارتباط با دروازه‌بان پرسپولیس را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این وکیل کروات درباره شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه بوژیدار رادوشوویچ را تحت فشار گذاشته تا مانند هروویه میلیچ قراردادش را با باشگاه ایرانی فسخ کند، اظهار داشت: هرگز قرارداد و رابطه ای با رادوشویچ در موضوع پرسپولیس نداشته ام. وی مدیر برنامه خودش را دارد. شاید هم این مدیر برنامه درخواست کرده این قرارداد را فسخ کند اما من نماینده رادو نیستم و این ماجرا ربطی هم به من ندارد.

وی افزود: احتمالا مدیر برنامه ایرانی رادوشویچ را می شناسید. اطلاعاتی از رسانه ها داشتم که پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی می خواست قراردادش را فسخ کند اما باید با مدیر برنامه ایرانی اش مذاکره کنند. مدیر برنامه یا نماینده حقوقی رادو نبوده و نیستم و الان هم اطلاعی از وضعیت حقوقی اش با پرسپولیس ندارم.

این وکیل کروات تصریح کرد: البته من رادو را می شناسم و وقتی در ایران بودم، اوقاتی را با هم گذراندیم. پسر خیلی مهربانی است که شخصیتی حرفه ای در فوتبال دارد. به باشگاه و کارش هم متعهد است‌. دروازه بان خوبی است که آرزو می کنم همچنان قراردادش را با پرسپولیس ادامه بدهد.

بوسیچ‌ ادامه داد: مشکلاتی جدی با شایعه سازان دارم. عنوان کرده اند منبع اطلاعات درباره بحث میلیچ بوده ام و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، دیگر پاسخگوی رسانه های ایرانی نیستم. می دانید که همیشه حرف درستی می زنم و هیچوقت حرف غیر واقعی نگفته ام. 

وی افزود: تنها پرونده من در ایران بحث پرداخت مالیات برانکو و دستیارانش از سوی پرسپولیس است. روز پنجشنبه هم بار دیگر به این باشگاه نامه زده و چند روز برای رفع این مشکل فرصت دادم؛ در غیر اینصورت پرونده مالیات برانکو را در AFC و فیفا باز می کنیم. 

وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس تصریح کرد: برانکو از طرح پرونده جدید با طرف ایرانی اجتناب می کند اما براساس قراردادش با پرسپولیس باید مالیات تمام دریافتی هایش را پرداخت کنند اما چنین کاری انجام نداده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان