بازدید 3880

مبتلایان جهانی کرونا به بیش از ۹۴ میلیون نفر رسید

شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا جمعه شب براساس گزارش‌های مراکز رسمی و معتبر به ۹۴ میلیون و چهار هزار نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳ 16 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌دهد، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به دو میلیون و یازده هزار و ۸۷۴ نفر رسیده است.

براساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، ۲۳۴ هزار و ۴۱۹ نفر مبتلا به ویروس کرونا شده و چهار هزار و ۱۴۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار نشان می هد، شمار مبتلایان کرونا در آمریکا نیز به ۲۳ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۳۷۶ نفر و مرگ و میر نیز به ۳۹۸ هزار و ۶۷ نفر رسیده است.

شمار بهبود یافتگان کرونایی آمریکا براساس آخرین آمار نیز ۱۴ میلیون و ۱۱۲ هزار نفر گزارش شده است.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، بعد از آمریکا، هند، برزیل، روسیه، انگلیس و فرانسه به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماران کرونایی در جهان هستند.

آمریکا بالاترین آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا را دارد. این در حالی است که از چندی پیش توزیع واکسن های شرکت های فایزر، بیون تک و مدرنا در آمریکا آغاز شده اما روند واکسیناسیون از آنچه که پیش بینی می شد، کندتر بوده است.

«آنتونی فائوچی» از مشاوران جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در ماه دسامبر (دی) اعلام کرد که احتمالا ایمنی جمعی در تابستان ایجاد خواهد شد و از اواخر سال ۲۰۲۱ بازگشت به وضع عادی آغاز می شود.

این در حالی است که سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است که چنین وضعی در سال ۲۰۲۲ محقق خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار