بازدید 6403
۳

بررسی فروش قسطی تبلت به دانش‌آموزان محروم

طرح پیشنهادی پرداخت تسهیلات فروش اقساطی تبلت ارزان قیمت از سوی کار گروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا برای دسترسی ۲ میلیون دانش آموز محروم از آموزش های مجازی و شبکه اجتماعی شاد در شرایط کرونایی، مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 15 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا، در سی و ششمین جلسه کارگروه اقتصادی کرونا که روز چهارشنبه بیست و پنجم دی ماه به ریاست دکتر نهاوندیان، رئیس کارگروه و معاون اقتصادی رئیس جمهوری برگزار شد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی گزارشی اعلام کرد که از ۱۴ میلیون دانش آموز در سراسر کشور، حدود ۲ میلیون دانش آموز به ابزارهای آموزش های اینترنتی و آنلاین مبتنی بر شبکه شاد نظیر موبایل هوشمند و تبلت دسترسی ندارند.

این وزارتخانه پیشنهاد داد که به منظور دسترسی دانش آموزان سراسر کشور به آموزش های مجازی،تبلت های هوشمند به شیوه «باندلینگ» در اختیار دانش آموزان قرار گیرد. در طرح باندلینگ برای دانش آموزان، تبلت ارزان قیمت با سیم کارت خاص ویژه هر دانش آموز طراحی شده است.

کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا، ضمن استقبال از طرح پیشنهادی پرداخت تسهیلات فروش اقساطی تبلت ارزان قیمت به دانش آموزان محروم از آموزش های مجازی، مقرر کرد:کمیته ای کارشناسی متشکل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بانک مرکزی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی برنامه اجرایی جامع نحوه پرداخت تسهیلات فروش قسطی را به جلسه آینده کار گروه اقتصادی کرونا ارائه کنند تا مورد تصویب صورت گیرد.

همچنین کارگروه در این جلسه موضوع حمایت از مشاغل و کسب و کارها و افزایش قدرت خرید مردم نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقررر شد که راهکارهای جامع عملیاتی و اجرایی آن به کارگروه برای تصویب ارائه شود.

امتحانات نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ تمامی 15 میلیون دانش آموز دوره های مختلف تحصیلی از هفته نخست دیماه جاری در سراسر کشور آغاز شد.

سال تحصیلی دانش آموزی در ایران هر ساله از ابتدای مهرماه آغاز و در خرداد ماه به پایان می رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
چرا ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان و استان قدس بودجه این کار را تامین نمی کنند؟
اون خوش شانس کیه که قراره سفارش بگیره بیاره؟
باید رایگان باشه. فروش اقساطی چیه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر