بازدید 11158

شناسایی پیکر شهید "ناصر صدقی" پس از ۳۸ سال

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری از شناسایی پیکر مطهر «شهید ناصر صدقی» از رزمندگان دفاع مقدس پس از ۳۸ سال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 14 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار فارس در ری، اظهار کرد: در جریان تفحص اخیر در مناطق عملیاتی پیکر مطهر «شهید ناصر صدقی» از رزمندگان دفاع مقدس پس از ۳۸ سال کشف و شناسایی شد.

وی گفت: بسیجی شهید ناصر صدقی متولد ۲۱ شهریورماه ۱۳۴۱ بود که ۷ مردادماه ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در شرق بصره به فیض شهادت نائل شد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ادامه داد: پیکر پاک این شهید بسیجی از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است و صبح امروز با حضور سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) ری و جمعی از مسئولان خبر بازگشت و شناسایی به خانواده این شهید عزیز اطلاع داده شد.

نصرالله در پایان خاطرنشان کرد: به‌منظور تکریم مقام این شهید والامقام مراسم تشییع با حضور فرماندهان، همرزمان و مردم شهید پرور شهرستان ری روز یکشنبه مورخ ۲۸ دی‌ماه رأس ساعت ۹ صبح از فلکه سوم دولت‌آباد برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل