بازدید 6782

۳ قتل در خانه پدرزن!

کد خبر: ۱۰۲۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 13 January 2021

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان از قتل سه نفر از اعضای یک خانواده به دست داماد در این شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا، مهدی شمس آبادی افزود: شامگاه دوشنبه گذشته مشاجره لفظی و اختلاف خانوادگی منجر به تیراندازی در یک خانواده در زاهدان اطلاع رسانی شد که بلافاصله تیم‌های ویژه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در همان دقایق اولیه متوجه شدیم که داماد خانواده به علت اختلافات داخلی و خانوادگی به وسیله یک قبضه سلاح شکاری به سمت پدر زن خود شلیک و وی را مجروح کرده است و پس از انتقال وی به بیمارستان از خروج دیگر اعضای خانواده نیز خودداری می کند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، ماموران انتظامی و امنیتی حاضر در محل با استفاده از شیوه‌های تخصصی و مشاوره‌ای و پس از ساعتی گفت‌وگو موفق شدند ضارب را وادار به تسلیم کنند که این فرد هم‌اینک در بازداشت به سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه عصبانیت بیش از حد و از دست دادن کنترل توسط داماد خانواده منجر شد تا این فرد علاوه بر مجروح کردن پدر زن، سه نفر دیگر از جمله همسر، برادر همسر و یک خانم دیگر را که مهمان این خانواده بوده است به قتل برساند.

شمس آبادی تاکید کرد: قوه قضاییه قطعا با این قبیل افراد که منجر به برهم زدن نظم و امنیت عمومی می شوند برخورد قاطع می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر