بازدید 16738

علي مطهري به هيات داوري دعوت شد

کد خبر: ۱۰۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۱ 07 June 2010
رييس هيات داوري فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: هيچ شكايتي از علي مطهري نماينده مردم تهران به هيات داوري نرسيده است.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اين نكته كه به دنبال انتشار مطلبي به نقل از علي مطهري در يكي از سايت‌ها، ابهاماتي براي ما ايجاد شده است، افزود: مطلب منتشر شده نياز به توضيح دارد تا ابهامات را رفع كند؛ لذا از علي مطهري دعوت كرديم براي بيان توضيحاتي، در جلسه آينده كه روز يك‌شنبه برگزار خواهد شد حضور پيدا كند.

ابراهيمي هم‌چنين در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اين كه آيا به كميسيون امنيت ملي در اين خصوص شكايتي رسيده، با بيان اين‌كه اين امر هيچ ارتباطي با كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي ندارد و شكايتي هم به آن نرسيده، در تشريح ساير مصوبات اين هيات در جلسه عصر روز گذشته - يك‌شنبه - هيات داوران فراكسيون اصولگرايان تصريح كرد: به دنبال شكايتي كه از قبل در اين هيات مطرح شده بود كه 44 نفر از اعضاي فراكسيون اصولگرايان در روز انتخابات هيات رييسه مجلس به علي لاريجاني راي سفيد دادند، اين موضوع در هيات مطرح و بررسي شد و به اتفاق به اين نتيجه رسيدند كه چون آرا مخفي است، براي هيات داوري فراکسيون اصولگرايان تشخيص اين امر كه اين افراد چه كساني بودند، ممکن نيست.

رييس هيات داوري فراکسيون اصولگرايان مجلس گفت: بنابراين اين شكايت به اين صورت ختم شد که همه اصولگرايان چه افرادي که در جلسات مجمع حاضرند و چه افرادي که حضور ندارند بايد از مصوبات مجمع عمومي فراکسيون پيروي کرده و از اين تصميمات تبعيت کامل داشته باشند.

ابراهيمي از ديگر موضوعات مورد بررسي در اين جلسه را بررسي ليست اصولگرايان عنوان كرد و گفت: مقرر شده تا افرادي كه در ليست فراكسيون اصولگرايان هستند مورد بررسي قرار گيرند و از اين افراد احراز اصولگرايي شود.

نماينده مردم بيرجند در مجلس گفت: شنيده شده كه برخي افراد هم در جلسات فراكسيون اقليت شركت مي‌كنند و هم در فراكسيون اكثريت، لذا براي آن‌كه نيروها يك دست باشند، اين احراز اصولگرايي انجام خواهد شد.

رييس هيات داوري فراكسيون اصولگرايان افزود: در نهايت ممكن است براي اعضاي فراكسيون اصولگرايان كارت صادر كنيم تا ورود و خروج‌شان به جلسات فراكسيون با كارت انجام شود.

وي در پاسخ به پرسشي درباره شاخص سنجش اصولگرا بودن نمايندگان گفت: شاخص نداريم، زيرا اصولگرايان مشخص هستند و ولايت‌مداران را ما اصولگراي واقعي مي‌دانيم، يعني كساني كه به اساسنامه و مرامنامه عمل كنند.

ابراهيمي با بيان اين‌كه هنوز تعداد اعضاي فراكسيون اصولگرايان را به صورت ليست نداريم، گفت: با توجه به اين‌كه ما به عنوان هيات داوران حدود سه هفته است كه كار خود را شروع كرديم هنوز ليست كامل اعضا را نداريم، اما به دنبال آن هستيم تا تعداد و هم‌چنين اصولگرا بودن افراد برايمان احراز شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار