بازدید 8518
۴

رکورد ۱۰۰ میلیونی برای متوسط درآمد سالانه مدیران!

متوسط درآمد سالانه مدیران و مقامات عالی رتبه و قانون گذاران در سال ۹۸ برای اولین بار از مرز ۱۰۰ میلیون تومان گذشت که دو برابر متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری است. این در حالی است که متوسط درآمد سالانه کارگران ساده به ۳۴ میلیون تومان رسید.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 13 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، آخرین گزارش وزارت کار از متوسط درآمد یک خانوار شهری بر حسب گروه شغلی سرپرست خانوار نشان می‌دهد، متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری با ۲۴.۴ درصد افزایش از ۴۳۵ میلیون ریال در سال ۹۷ به ۵۴۱ ریال در سال ۹۸ رسیده است. بیشترین میزان درصد تغییر نسبت به سال قبل طی سال‌های ۹۲ تا ۹۸ مربوط به افزایش درآمد در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ می‌باشد. طی ۷ سال مزبور متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری ۱۷.۶ درصد افزایش یافته است.

طی سال‌های ۹۲ تا ۹۸ بیشترین درآمد سالانه یک خانوار شهری به خانوار‌هایی اختصاص دارد که شغل سرپرست خانوار در گروه شغلی" قانون گذاران" و " مقامات عالی رتبه و مدیران" قرار دارد. درآمد سالانه مدیران و مقامات عالی رتبه و قانون گذاران در سال ۹۸ برای اولین بار از مرز ۱۰۰ میلیون تومان گذشت که دو برابر متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری است. بیشترین افزایش درآمد در این گروه از خانوار‌ها مربوط به افزایش درآمد در سال ۹۷ نسبت به ۹۶ (۲۹.۷) درصد می‌باشد.

کمترین درآمد سالانه یک خانوار شهری به خانوار‌هایی اختصاص دارد که شغل سرپرست خانوار در گروه شغلی " کارگران ساده" قرار دارد. درآمد سالانه این گروه در سال ۹۸ به ۳۴ میلیون تومان رسید. بیشترین افزایش درآمد در این گروه از خانوار‌ها مربوط به افزایش درآمد در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ (۳۰.۲ درصد) می‌باشد.

رکورد ۱۰۰ میلیونی برای متوسط درآمد سالانه مدیران!

* متوسط درآمد یک خانوار روستایی بر حسب گروه شغلی سرپرست خانوار

متوسط درآمد سالانه یک خانوار روستایی با ۲۷.۴ درصد افزایش از ۲۳۳ میلیون ریال در سال ۹۷ به ۲۹۷ ریال در سال ۹۸ رسیده است. بیشترین میزان درصد تغییرنسبت به سال قبل طی سال‌های ۹۲ تا ۹۸ مربوط به افزایش درآمد درسال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ می‌باشد. طی سال‌های مزبور متوسط درآمد سالانه یک خانوار روستایی ۱۶.۱ درصد افزایش یافته است.

طی سال‌های ۹۲ الی ۹۸ بیشترین درآمد سالانه یک خانوار روستایی به خانوار‌هایی اختصاص دارد که شغل سرپرست خانوار در گروه شغلی "قانون گذار" ٰٰ"مقامات عالی رتبه و مدیران" یا متخصصان (علمی و فنی) قرار دارد.

کمترین درآمد سالانه یک خانوار روستایی به خانواده‌هایی اختصاص دارد که شغل سرپرست خانوار در گروه شغلی "کارگران ساده" قراردارد و بیشترین افزایش درآمد در این گروه از خانوار‌ها مربوط به افزایش درآمد درسال ۹۸ نسبت به ۹۷ (۲۶.۸ درصد) می‌باشد.

رکورد ۱۰۰ میلیونی برای متوسط درآمد سالانه مدیران!

برای بررسی متوسط درآمد سالانه شاغلان مزد و حقوق بگیر بخش عمومی و مزد و حقوق بگیر بخش خصوصی، خانوار‌هایی که در آن‌ها فقط یک نفر شاغل و یک نفر دارای درآمد وجود دارد. بر حسب منابع درآمدی در نظرف گرفته شده است.

متوسط درآمد سالانه شاغلان مزد و حقوق بگیر بخش عمومی از مشاغل مزد و حقوق بگیری عمومی با ۳۵.۶ درصد افزایش از ۲۹۲ میلیون ریال در سال ۹۷ به ۳۹۶ میلیون ریال در سال ۹۸ رسیده است.

از طرفی متوسط درآمد سالانه شاغلان مزد و حقوق بگیر بخش خصوصی از مشاغل مزد و حقوق بگیری خصوصی با ۳۶.۰ درصد افزایش از ۱۳۶ میلیون ریال در سال ۹۷ به ۱۸۵ میلیون ریال درسال ۹۷ رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
اسمی ۱۰۰ میلیون هست ، رسمی بالای ۲۰۰ میلیونه
این همون بهبود شرایط اقتصادیه که روحانی و دارو دسته ش مدام اعلام میکنند
در امد سالانه 100 میلیون تومان که درامد کارمندان متوسط و مدریران رده پایین دولت است.
فعلاً که در دیگ بازه و گربه هم که حیا نداره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر