بازدید 9278
۲
دادستان زاهدان:

اختلاف خانوادگی ۳ نفر را در زاهدان به کام مرگ کشاند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده به دست داماد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹ 12 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، مهدی شمس آبادی اظهار داشت: ساعتی قبل مشاجره لفظی و اختلاف خانوادگی منجر به تیراندازی در یک خانواده در شهرستان زاهدان اطلاع رسانی شد که بلافاصله تیم‌های ویژه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در همان دقایق اولیه متوجه شدیم که داماد خانواده به علت اختلافات داخلی و خانوادگی به وسیله یک قبضه سلاح شکاری به سمت پدرزن خود شلیک و وی را مجروح کرده است و پس از انتقال وی به بیمارستان از خروج سایر اعضای خانواده نیز خودداری می‌کند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، مأموران انتظامی و امنیتی حاضر در محل با استفاده از شیوه‌های تخصصی و مشاوره‌ای و پس از ساعتی گفتگو موفق شدند تا ضارب را وادار به تسلیم کنند که این فرد هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: متأسفانه عصبانیت بیش از حد و از دست دادن کنترل توسط داماد خانواده منجر شد تا این فرد علاوه بر مجروح کردن پدر زن، سه نفر دیگر از جمله همسر، برادر خانم و یک خانم دیگر که مهمان این خانواده بوده است را به قتل برساند.

شمس آبادی تاکید کرد: قوه قضائیه قطعاً با این قبیل افراد که منجر به برهم زدن نظم و امنیت عمومی می‌شوند برخورد قاطع خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حالا دیگه برخوردقاطع چه دردی را دوا می کند.نوشدارو پس از مرگ سهراب؟!برخورد قاطع دوستان یکنفر دیگر را هم راهی قبرستان بهشت محمد رسول ا...خواهد کرد
قتل با برنامه ریزی قبلی خیلی بدتر از قتل از روی عصبانیت آنی است. اما معاون قوه قضائیه قبلا برای قتل از روی برنامه ریزی قبلی، از طرف ولی دم صغیر، قاتلین را در ازای مبلغی کمتر از دیه بخشیده است!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست