بازدید 9338
۸

گل‌محمدی: حق پرسپولیس برد بود اما فرصت‌ها را نزدیم

کد خبر: ۱۰۲۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 11 January 2021

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید حق تیمش برابر استقلال کسب ۳ امتیاز بود و خراب کردن موقعیت ها دلیل مساوی شدن مسابقه بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر استقلال اظهار کرد: یک گل زودهنگام خوردیم. کنترل بازی بعد از گل دست ما بود و موقعیت هم داشتیم. نیمه دوم هم جبران کردیم و جلو افتادیم و بعد از آن می‌توانستیم ببریم. از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم. در شش قدم می‌توانستیم به گل برسیم. از لحاظ فوتبالی و ایجاد موقعیت حق ما برد بود.

یحیی ادامه داد: می‌توانستیم برنده شویم، حتی با اختلاف بیشتر از یک گل. در وقت اضافه تمرکز لازم را نداشتیم. قایدی یک بازیکن تاثیرگذار و تعیین کننده در اینطور بازی‌هاست. از غافلگیری ما استفاده کرد و به گل رسید.

گل محمدی در ادامه دلیل نبردن های پیاپی پرسپولیس بعد از فینال آسیا را ضعف شدید مدیریتی دانست و با اشاره به اشتباهات رسول‌پناه گفت: این آقا دست به کاری زد و نتیجه اش را می بینید. متاسفانه ایشان هنوز در جایگاه رییس هیات مدیره پرسپولیس باقی مانده و به ریش همه ما می‌خندد.

گل‌محمدی: حق پرسپولیس برد بود اما فرصت‌ها را نزدیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
بله حق پرسپوليس برد بود!ولي وقتي مربي جرات تعويض بازيكني كه پشت سر هم موقعيت خراب مي كند ندارد و يا دقايق آخر بازي وقتي تيم جلو است براي نگه داشتن زمان بازي بازيكن تعويض نمي كند نتيجه همين مي شود.
به عنوان یه تاجی باید اعتراف کنم امروز لایق برد نبودیم حتی شانس آوردیم که مساوی کردیم. فکری تو این مسابقه نشون داد که مربی در حد تاج نیست. نیمه اول، بهترین بازیکنمون احمد موسوی بود که تو نیمه دوم بیرونش کشید تا وریا غفوری همچنان به بازی فوق ضعیف خودش ادامه بده. میلیون رو بیرون گذاشت تا نادری ناآماده، سمت چپ رو هم فلج کنه و میانه میدان رو هم به رضاوند و مهدی‌پور سپرد تا عملا ریگی در برابر هافبک‌های پرسپولیس تنها بمونن. با فکری، هیچی نمیشیم.
واقعا پرسپولیس امروز قشنگ بازی کرد. استقلال حرفی برای گفتن نداشت. امیدوارم نورالهی هر چه زودتر به فرم قبلیش برگرده. این تیم امسال هم شانس قهرمانی رو داره
آقای گل محمدی عزیز به عنوان یک هوادار پرسپولیس از یک مربی حرفه ای مثل شما انتظار نمیره که مساوی امروز رو گردن کس دیگه ای انداخت. ما امروز عالی بودیم ولی فرصت سوزیهای زیادی داشتیم.
گل محمدی: یکی سید جلال را بگیره!
حق پرسپولیس برد بود اما ادم بی سوادی مثل تو و مطهری این برد رو از هوادارها گرفت
اگر داور آن برخورد توپ با دست باز را پنالتی گرفته بود و 2 بر صفر می شدید انگاه احتمال شش تایی شدن شما بسیار زیاد بود البته با هوچی گری و سر و صدا بر علیه تصمیم داور توسط شما و اقای پیروانی(کار همیشگی شما و ترس داوران از حملات هواداران شما) داور تا اخر بازی به سمت شما غش کرد و این دو عامل اصل باعث شد که شما بازی باخته خود را برگردانید
بله اقای گل محمدی حق تان برد بود اگر پنالتی گرفته میشد اگر گل دیاباته افساید نبود از هول حلیم در دیگ نیا فتید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی