بازدید 19152

تبلیغات محلی داپ اپ در تهران

کمپین تبلیغاتی داپ‌اَپ با نصب بیلبورد ها، تابلوهای عرشه پل و استرابوردهای داپ‌اَپ از تاریخ دهم دی ماه در نقاط مختلف شهر تهران آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 11 January 2021

تبلیغات محلی داپاپ در تهران

دپارتمان تبلیغات داپ‌اَپ در راستای اجرای برنامه‌های تبلیغاتی این برند از دهم دی ماه کمپین تبلیغات محیطی در شهر تهران را آغاز کرده است. در این کمپین بیلبورد ها، تابلوهای عرشه پل و استرابوردهای طراحی شده با هدف معرفی پلتفرم کش بک داپ‌اَپ به عنوان اولین پلتفرم پاداش نقدی خرید در کشور در نقاط مختلف شهر تهران نصب می‌شوند.

بازه زمانی تبلیغات محیطی داپ‌اَپ از 10 دی تا 20 بهمن تعیین شده است. در این مدت 40 بیلبورد مختلف در چهار گوشه شهر تهران نصب می‌‌شوند.

داپ‌اَپ پلتفرمی در حوزه کش بک با برگشت 4 تا 14 درصد از مبلغ هر خرید است که توسط شرکت درنیکا اندیشه پرهام به فضای فینتک و صنعت خرده‌فروشی ایران معرفی شده است. کش بک در واقع درصدی از مبلغ پرداختی برای هر خرید است که مجددا به کیف پول مشتریان برمی‌گردد.

کاربران اپلیکیشن داپ‌اَپ با نصب این برنامه بر روی گوشی موبایل‌شان و خرید حضوری از 4000 فروشگاه عضو داپ‌اَپ در تهران از امکان پاداش نقدی خرید (کش بک) بهره‌مند می‌شوند. فروشگاه های آنلاین نیز به زودی به این شبکه اضافه می شوند.

نگاهی به شعار تبلیغاتی داپ‌اَپ بر روی بیلبورد ها

شعاری که برای بیلبورد های داپ‌اَپ در این کمپین محیطی انتخاب شده «درآمد جدید از هر خرید» است. این شعار یکی از اهداف استراتژیک برند داپ‌اَپ است. در واقع ارکان تشکیل دهنده داپ‌اَپ ، شبکه بانکی کشور، صاحبان اصناف و مدیران کسب و کار و خریداران کالا و خدمات هستند.

داپ‌اَپ برای مدیریت کشبک و برگشت پاداش نقدی با شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی از جمله به پرداخت ملت ،سامان کیش و تاپ پارسیان مشارکت تجاری دارد. به این ترتیب با خرید حضوری از فروشگاه‌های عضو داپ‌اَپ و کشیدن کارت بانکی در دستگاه‌های پوزِ مربوط به این شرکت‌ها، کش بک دریافتی از هر خرید به کیف پول مشتریان واریز می‌شود.

از سوی دیگر مغازه داران و صاحبان کسب و کارهای مختلف عضو داپ‌اَپ در ازای همکاری با این پلتفرم کش بک ، از امتیازاتی مثل افزایش مشتری، فروش بیشتر، ایجاد باشگاه اختصاصی مشتریان و تسهیلاتی مثل وام، بیمه و کمک هزینه سفر‌های داخلی و خارجی بهره‌مند می‌شوند.

همکاری این دو بر روی بستر پلتفرم داپ‌اَپ باعث شده تا مصرف‌کنندگان نهایی کالاها و خدمات بتوانند از محل هزینه هر خرید، درآمد جدیدی داشته باشند و این همان شعاری است که بر روی بیلبورد ها و سایر تبلیغات محیطی داپ‌اَپ در شهر تهران قرار گرفته است.

اما هدف دیگری که از اجرای این کمپین تبلیغات محیطی با نصب بیلبورد دنبال شده، نهادینه‌سازی مفهوم کش بک در سطح جامعه است.

تبلیغات محلی داپاپ در تهران

کش بک یا برگشت پول به کیف پول در پلتفرم داپ‌اَپ

همان طور که قبلا گفته شد منظور از کش بک ، برگشت بخشی از پول هر خرید بعد از انجام تراکنش خرید به خریدار است. این پاداش نقدی از محل تخفیفی تأمین می‌شود که توسط صاحب فروشگاه به داپ‌اَپ داده می‌شود.

پول برگشت داده شده که معمولا بین 4 تا 14 درصد از مبلغ هر خرید است در کیف پول کاربران دخیره می‌شود. در اینجا به کاربر حق انتخاب داده شده تا مبلغ ذخیره شده در کیف پول را به حساب بانکی حود واریز نماید یا گزینه‌های مختلفی برای استفاده از این پاداش نقدی داشته باشد.

داپ‌اَپ تصمیم دارد در خلال تبلیغات محیطی و نصب بیلبورد در نقاط مختلف شهر تهران به مردم نشان دهد که امکان خرید مجدد، پس انداز و پرداخت پول تو جیبی با کش بک دریافت شده از محل هر خرید وجود دارد.

کسب درآمد از هر خرید با کش بک

داپ‌اَپ با اجرای کمپین تبلیغات محیطی و نصب بیلبورد ها، استرابوردها و تابلوهای عرشه پل از 10 دی تا 20 بهمن در شهر تهران ضمن معرفی بیشتر اولین پلتفرم پاداش نقدی خرید در ایران به جامعه مصرف‌کننده و خریدار در نظر دارد مفهوم کش بک را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه کند.

در این مدت 40 بیلبورد مختلف در نقاط مختلف شهر تهران نصب می‌‌شوند.

مراحل نصب اپلیکیشن داپ‌اَپ و انجام خرید با کش بک برای اقشار جامعه به شرح زیر است:

  • دانلود اپلیکیشن داپ‌اَپ از استورهای کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت، اناردونی، سیب اپ، سیب ایرانی و یا نسخه وب اپلیکیشن در سایت رسمی داپ‌اَپ
  • ثبت شماره 16 رقمی کارت‌های بانکی خود که خرید با آنها انجام می‌دهند
  • خرید از کسب و کارهای داپ‌اَپی از بین 129گروه صنفی مختلف و بیش از 4000 فروشگاه در تهران
  • دریافت کش بک در کیف پول اپلیکیشن در فاصله کمتر از یک روز
  • انتقال پاداش نقدی موجود در کیف پول به حساب بانکی بعد از ثبت شماره شبا در اپلیکیشن

همچنین شماره 02188893217 واحد ارتباط با مشتریان شرکت آماده پاسخگویی به درخواست همکاری کسب و کارهای محترم جهت عضویت در خانواده بزرگ داپ‌اَپ، اعلام شرایط اعطای نمایندگی به استان‌ها و سایر امور پشتیبانی می باشد.

نشانی سایت داپ اَپ daapapp.com می باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار