بازدید 5833

طوفان فیلومنا پایتخت اسپانیا را فلج کرد

طوفان فیلومنا در اسپانیا، مادرید را فلج کرده و ارتش برای برف روبی در سطح شهر به ویژه فرودگاه پایتخت وارد عمل شده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷ 11 January 2021

به گزارش «تایناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، طوفان فیلومنا در اسپانیا، مادرید را فلج کرده و ارتش برای برف روبی در سطح شهر به ویژه فرودگاه پایتخت وارد عمل شده است.

طوفان فیلومنا در پایتخت اسپانیا فاجعه آفرید. هوای سرد بخش بزرگی از کشور را فرا گرفته است. باید هر چه سریع‌تر برف روبی کرد، تا برف به یخ تبدیل نشود. ارتباط برخی از مناطق کشور با سایر نقاط قطع شده و فرودگاه‌ها تعطیل شده اند.

مجری از گزارشگر این شبکه در مادرید پرسید: ارتش برای برف روبی خیابان‌های بزرگ شهر وارد عمل شده است. این طور نیست؟

گزارشگر پاسخ داد: بله. نظامیان برای پاکسازی خیابان‌ها وارد عمل شده اند. کشور فلج شده و اولویت دولت این است که بیمارستان‌ها در دسترس قرار داشته باشند. چرا که به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، دیشب به دلیل بارش برف سنگین در محور‌های مواصلاتی، آمبولانس‌ها در انتقال بیماران به بخش مراقبت‌های ویژه با مشکل روبرو شده بودند. این در حالی است که کارکنان بخش درمان به دلیل همه گیری خسته شده اند.

مجری پرسید: جلوگیری از ایجاد تاخیر در عملیات واکسیناسیون نیز یکی دیگر از اولویت‌های دولت اسپانیاست. این طور نیست؟

گزارشگر پاسخ داد: قطعا همین طور است. چرا که قرار است محموله‌ای بزرگ از واکسن فایزر فردا منتقل شود. باید از توزیع، ذخیره سازی و تحویل این واکسن مطمئن بود. وزرای کشور و بهداشت با هدف حصول اطمینان از این اقدام لجستیکی، تشکیل جلسه دادند. اکنون اسپانیا در این زمینه، با زمان رقابت می‌کند، چرا که تردد هوایی، جاده‌ای و ریلی در مادرید تقریبا فلج شده است و ارتش تمامی طول صبح برای برف روبی فرودگاه باراخا Barajas مادرید و بازگرداندن اوضاع به وضعیت عادی تلاش می‌کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی