بازدید 7405

پایان فرار یک ساله قاتل متواری و همدستانش

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری قاتل فراری و۲ نفر همدستش پس از یک سال توسط پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰ 11 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از اهواز، سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:به دنبال وقوع مفقودیت مردی ۴۳ ساله در سال۹۸در شهرستان دزفول و پیدایش خودروی آن ۵ روز بعد بصورت سوخته شده در یکی شهرستان‌های استان، موضوع پیدایش فرد مفقود در درستور کارماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی وتلاش‌های مستمر شبانه روزی ۳ نفر متهم سابقه دار را در این ارتباط شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه اداره عملیات ویژه و اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان، مخفیگاه متهمان را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی کردند، افزود:ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیاتی ضربتی و منسجم سه نفر متهم با هویت‌های معلوم را دستگیر کردند.

صالحی اظهار داشت:متهمان در تحقیقات پلیس به قتل فرد مزبور با انگیزه درگیری‌های قبلی اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی طی تحقیقاتی جسد مقتول که توسط قاتل وهمدستانش در اطراف شهرستان دزفول دفن شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه سلاح کلاش بکار رفته در قتل نیز کشف شد، تصریح کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار