بازدید 2395

شجاعی از اوساسونا می‏رود؛ شجاعی و مدیربرنامه‏هایش تکذیب می‏کردند

شجاعي درباره‌ پيشنهاد باشگاه الشارجه امارات هم گفت: اصلا به فوتبال آسيا برنمي‌گردم. در حال حاضر يك پيشنهاد از آلمان، يك پيشنهاد از انگليس، يك پيشنهاد از تركيه و دو پيشنهاد از اسپانيا دارم. ضمن اينكه يك سال ديگر از قراردادم با اوساسونا باقي مانده و دليلي ندارد كه بخواهم با باشگاه ديگري مذاكره كنم. ضمن اينكه من در اوساسونا راحت بودم و مشكلي هم نداشتم.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۴ 06 June 2010
در حالی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا باقی مانده است، مسئولان این باشگاه اسپانیایی به شجاعی و مدیر برنامه هایش اعلام کرده اند برای فصل بعد به فکر تیم دیگری باشند اما شجاعی و مدیر برنامه هایش این مسئله را رد کرده و از قرارداد یک ساله دیگر او با تیمش و عدم بازگشت به فوتبتال آسیا سخن به میان می‏آورند.

به گزارش مهر؛ باشگاه اسپانیایی در حالی خواهان قطع همکاری با شجاعی است که هنوز یک سال از قرارداد این بازیکن ایرانی با این تیم زمان باقی است. شجاعی از آنجایی که می داند در ترکیب اصلی تیم کاماچو جایی ندارد دوست دارد به یک تیم انگلیسی یا آلمانی بپیوندد. چنانچه طرفین با یکدیگر به توافق برسند، باشگاه اوساسونا، شجاعی را بازیکن آزاد اعلام می کند در غیر اینصورت شاید او مجبور شود فصل آینده را هم نیمکت نشین باشد.

این در حالی است که طبق اعلام سایت "نوتیسیاس دو ناوارا" اوساسونا در نظر دارد همکاری خود با جواد نکونام، دیگر بازیکن ایرانی خود را ادامه دهد. نکونام در طرح های کاماچو جای دارد و آنها خواهان تمدید قرارداد با وی شده اند. جواد نکونام و مسعود شجاعی دو بازیکن ایرانی شاغل در لالیگا اسپانیا هستند که اولی جای ثابتی در ترکیب اوساسونا در فصل گذشته داشت اما شجاعی در اکثر دیدارها نیمکت نشین بود و به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان می شد.


شجاعي: يك سال از قراردادم با اوساسونا باقي است
بازيكن ايراني باشگاه اوساسونا در واكنش به خبر يكي از روزنامه‌هاي اسپانيايي مبني بر قرارگرفتنش در ليست فروش اين باشگاه گفت: اين خبر تحليل يك روزنامه است و نمي‌توانم براساس يك خبر روزنامه درباره آينده تصميم گيري كنم.

مسعود شجاعي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره خبر روزنامه نوتسياس دناوارا گفت: اين خبر تنها تحليل يك روزنامه است. اگر هر زمان چنين خبري از سوي سايت اوساسونا اعلام شود آن موقع مي‌توانم درباره آينده تصميم گيري كنم.

وي با رد اين مسئله كه باشگاه با او در اين باره مذاكره كرده است، گفت: باشگاه هيچ صحبتي با من و مديربرنامه‌هايم نكرده است. حتي زماني كه از اسپانيا برمي‌گشتم آنها برنامه تمريني و زمان حضورم در تمرينات اوساسونا را اعلام كردم.

شجاعي درباره‌ پيشنهاد باشگاه الشارجه امارات هم گفت: اصلا به فوتبال آسيا برنمي‌گردم. در حال حاضر يك پيشنهاد از آلمان، يك پيشنهاد از انگليس، يك پيشنهاد از تركيه و دو پيشنهاد از اسپانيا دارم. ضمن اينكه يك سال ديگر از قراردادم با اوساسونا باقي مانده و دليلي ندارد كه بخواهم با باشگاه ديگري مذاكره كنم. ضمن اينكه من در اوساسونا راحت بودم و مشكلي هم نداشتم.


مديربرنامه‌هاي نكونام و شجاعي: اين خبر درست نيست
سه بازيكن ايراني از آخرين وضعيت نكونام، شجاعي و كريمي براي ماندن يا جدا شدن از تيم‌هايشان خبر داد.

محمودرضا فاضلي در گفت و گو با فارس درباره شايعه قرار گرفتن نام مسعود شجاعي در فهرست فروش باشگاه اوساسونا اظهار داشت: بايد ديد منبع اين خبر كجاست. حتي اگر روزنامه هاي اسپانيايي اين خبر را داده باشند دليل نمي شود صحيح باشد. اين خبر درست نيست. من شب گذشته با مسئولان اوساسونا صحبت كردم و چنين حرفي را نزدند.

وي تاكيد كرد: مسعود شجاعي و جواد نكونام يك سال ديگر با اين تيم قرارداد دارند و باشگاه سعي دارد قرارداد آنها تمديد شود. متاسفانه اين اخبار كذب است كه بدون اينكه منبعي داشته باشد در برخي روزنامه ها منتشر مي شود. اگر كسي چنين حرفي زده باشد بايد يا از طرف من باشد يا باشگاه يا خود بازيكن.

فاضلي يادآور شد: با توجه به اينكه دو سه باشگاه براي مسعود شجاعي و جواد نكونام درخواست هايي كرده بودند با مسئولان اوساسونا صحبتي داشتم. اسم تيم هاي خواهان شجاعي و نكونام را اعلام نمي كنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها