بازدید 16260
۱
سخنگوی اورژانس استان:

ریزش پل شهید همدانی ۴ مصدوم داشت

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از مصدومیت چهارنفر در حادثه ریزش پل شهید همدانی شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ 09 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عباس اولیاسمیع اظهار کرد: حدود ساعت ۳ بعدازظهر امروز با اورژانس ۱۱۵ تماسی مبنی بر اینکه حادثه‌ای روی پل رخ داده و ریزشی صورت گرفته، برقرار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تعداد مصدومان سه کد عملیاتی از سه پایگاه ما برای رسیدگی به امور مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

اولیاسمیع تبیین کرد: چهار مصدوم در صحنه بودند که همه از ناحیه سر، قفسه سینه و ستون فقرات دچار آسیب شدند و به گفته همکاران ما دونفر از این مصدومان وضعیت عمومی بدی دارند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: سه نفر از این افراد کارگرانی بودند که در پروژه ساخت پل فعالیت داشتند و یک نفر نیز راننده پراید در حال عبور از آن خیابان بوده‌است.

اولیاسمیع در رابطه با راننده پراید توضیح داد: این فرد، ۶۵ ساله بوده و در اثر برخورد قطعه جدا شده از پل با ماشینش از ناحیه سمت چپ قفسه سینه دچار مصدومیت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مابقی مصدومان نیز ۵۱، ۳۶ و ۶۳ ساله بودند که همکاران ما در اورژانس اقدامات پیش بیمارستانی را برای همه آن‌ها انجام داده و به بیمارستان بعثت منتقل کردند.

بنا به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان، بروز مشکل برای کابل نگهداره عرشه پل شهید همدانی (میدان سپاه) شهر همدان در حین انجام کار، منجر به مصدومیت چهار نفر از کارگران شاغل در این پروژه شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پیمانکار ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی