بازدید 11841

نگرانی رادیو رژیم صهیونیستی از مکتب حاج قاسم و کنار رفتن جناح گرایی در ایران

رادیو رژیم صهیونیستی از سخنان دکتر محسن رضایی مبنی بر ضرورت پرهیز از جناح گرایی ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ 09 January 2021

رادیو رژیم صهیونیستی در گزارش مورخ 19 دی 1399 که تماماً به انعکاس سخنان دکتر محسن رضایی در یادواره شهید سلیمانی در سنندج اختصاص داشت، نگرانی خود را از «مکتب حاج قاسم و کنار رفتن جناح گرایی در ایران» ابراز کرد.

 

به گزارش تابناک، رادیو رژیم صهیونیستی از سخنان دکتر محسن رضایی مبنی بر ضرورت پرهیز از جناح گرایی ابراز نگرانی کرد و سخن وی مبنی بر اینکه «باید دولتی روی کار بیاید که دولت جناحی و شخصی و منافع شخصی و فساد نباشد» را به دلخواه خود به معنی تلاش برای حذف دو جناح، کنار رفتن سیاسیون و نوعی یکسان سازی نظامی قلمداد کرد.

 

به گزارش تابناک، دکتر محسن رضایی در یادواره شهید سلیمانی در سنندج، گفته بود: «خون شهید سلیمانی در کالبد کل کشور تزریق شده است، یک قیام و خیزش اخلاقی باید در این کشور شکل بگیرد ما دوباره باید مردم را تکریم کنیم در حالیکه متاسفانه برخی‌ها کار را بر مردم ترجیح می‌دهند. متاسفانه برخی‌ها منافع شخصی، گروهی، قومی و جناحی را به مردم ترجیح می‌دهند. اینها در اخلاق امامین، شهدا و رزمندگان ما نبوده است. مکتب شهید سلیمانی می‌گوید انقلاب ما باید «دولت ِ مردم» داشته باشد و همه اقوام و گروهها باید در صحنه باشند و در اداره کشور نقش فعال داشته باشند. مکتب قاسم سلیمانی حرفش بعد از خدا، مردم است، چرا که راه رسیدن به خدا را خدمت به مردم می‌داند. باید اخلاق را جدی بگیریم و برادری‌ها را تجدید کنیم. این خون مقدسی که ریخته شده باید در کشور ما یک قیام اخلاقی و یکی‌شدن را ایجاد کند. در چنین صورتی تحریم‌های اقتصادی نمی‌توانند اثری تعیین کننده داشته باشد».

 

رادیو رژیم صهیونیستی برای اینکه خشم خود از سخنان دکتر رضایی و بازتابهای مثبت آن در افکارعمومی ایرانیان را فروبنشاند، برای گزارش خود این تیتر تحریفگرانه را انتخاب بود: «محسن رضایی خواستار دولت نظامی شد تا جناح اصولگرا و اصلاح طلب باطل شود»، درحالی که همه می دانند «مکتب قاسم سلیمانی» به معنی نظامی نیست بلکه تاکید بر ارزشهای انسانی، الهی، اسلامی و ایرانی ملت ایران است.

نگرانی رادیو رژیم صهیونیستی از مکتب حاج قاسم و کنار رفتن جناح گرایی در ایران

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها