بازدید 6480

کرونا در کالیفرنیا نفس می برد

به دنبال گسترش شیوع ویروس کرونا در کالیفرنیا تاکنون نزدیک به دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این ایالت به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند و ۲۲ هزار نفر در کالیفرنیا به علت ابتلا حاد به کرونا در بیمارستان بستری هستند.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵ 09 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روزنامه گاردین، از آنجا که ویروس کرونا در کالیفرنیا در حال خارج شدن از کنترل است، کارکنان مراکز درمانی هشدار می دهند که به طور فزاینده ای برای ادامه کار تلاش می کنند اما ممکن است با کاهش تخت های مراقبت های ویژه، بستری بیماران به طور جیره بندی صورت بگیرد.

روند بستری مبتلایان کرونا در کالیفرنیا بعد از تعطیلات سال نو میلادی و جشن های شکرگزاری افزایش یافته است و شمار بی سابقه ای از بیماران در حال جان باختن هستند.

مقامات بهداشتی کالیفرنیا اعلام کردند که تنها در روز پنجشنبه ۵۸۳ مورد مرگ و میر به ثبت رسیده و آمار مرگ و میر در ۲۴ ساعت گذشته به یک هزار و ۴۲ نفر رسیده است.

روند بستری بیماران کرونایی نیز در کالیفرنیا افزایش یافته و هم اکنون نزدیک به ۲۲ هزار نفر در بیمارستان ها بستری هستند و انتظار می رود در اوایل ماه فوریه (بهمن) شمار افراد بستری شده در بیمارستان ها به ۳۰ هزار نفر برسد.

افزایش شیوع کرونا در آمریکا تنها مختص ایالت کالیفرنیا نیست و در دیگر ایالت ها نیز وضعیت بیمارستان ها تعریفی ندارد.

دانشگاه جان هاپکینز جمعه شب اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته برای اولین بار چهار هزار و ۸۵ نفر در ایالات متحده به علت ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

افزایش شمار مرگ و میر و مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا یادآور نادیده گرفتن هشدارهای بهداشتی در روزهای تعطیلات سال نو میلادی و مراسم کریسمس است.

گفته می شود به رغم هشدارهای مقامات بهداشتی برای در خانه ماندن در تعطیلات سال نو، مردم آمریکا به دید و بازدیدهای خود ادامه داده و هم اکنون نتایج آن با افزایش مرگ و میر و مبتلایان قابل مشاهده است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا ۲۲ میلیون و ۱۳۷ هزار نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند و ۳۷۴ هزار و ۱۹۷ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

شمار بهبودیافتگان نیز بیش از ۱۳ میلیون و ۱۴۳ هزار نفر گزارش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی