بازدید 9149
۴

واکنش ماکرون نسبت به خشونت ها در واشنگتن

رئیس‌ جمهور فرانسه در پیامی تصویری، به خشونت‌ها در ساختمان کنگره آمریکا واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ 07 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صداوسيما، امانوئل مکرون، رئیس‌ جمهور فرانسه در پیامی تصویری که در حساب کاربری‌اش در توئیتر منتشر شد، به خشونت‌ها در ساختمان کنگره آمریکا واکنش نشان داد.

مکرون گفت ششم ژانویه، در حالیکه جلسه کنگره آمریکا برای تایید پیروزی بایدن در انتخابات نوامبر سال 2020 در حال برگزاری بود، چند فرد خشونت‌طلب به ساختمان کنگره وارد شدند.

در اين اقدام یک زن کشته شد. وقتی در یکی از قدیمی‌ترین دموکراسی‌های دنیا! طرفداران رئیس‌جمهوری که دوره‌اش در حال اتمام است، با توسل به سلاح نتایج مشروع یک انتخابات را زیرسئوال می‌برند، این، ایده‌ای جهان‌شمول یعنی هر فرد یک رای است که هدف حمله قرار می‌گیرد.

رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه گفت‌ امروز فرانسه با قدرت، شور و اراده در کنار مردم آمریکا است. فرانسه در کنار همه مردمانی است که می‌خواهند رووساي‌شان را انتخابات کنند. مردمانی که تصمیم گرفته‌اند از طریق انتخابات درباره سرنوشت و زندگی‌شان تصمیم بگیرند. ما در مقابل خشونت چند نفر که می خواهند این امر را زیر سئوال ببرند پا پس نمی‌کشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
دروغگو کنار عربستان هم به خاطر دموکراسی قرار گرفتی؟
مردم فرانسه و انگلیس و آلمان هم باید بریزند در خیابانها
ماکرون به فکر همه جا هست الا مردم گرسنه فرانسه. با لبنان کار داره تو کار ایران فضولی می‌کنه حالا برای دموکراسی کذایی در آمریکا اظهار نگرانی می‌‌کنه ولی از فرانسوی‌های به ستوه اومده از ظلم با گلوله و گاز اشک‌آور و باتوم پذیرایی می‌کنه
جناب اول خودت یه نگاه به اعتراضات شنبه های پاریس بنداز بعد ژست حمایت از مردم رو بگیر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار