بازدید 9445

استقرار سامانه موشکی گنبد آهنین در جنوب فلسطین

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از ترس حملات یمن به فلسطین اشغالی، سامانه‌های گنبد آهنین را در جنوب مستقر کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰ 07 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، منابع خبری و منابع رژیم صهیونیستی می‌گویند این رژیم نگران حملاتی است که احتمالاً منشأ آن یمن باشد.

به گفته این منابع از جملة «معاریو»، ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ارزیابی‌ها به این نتیجه رسیده است که تعدادی از سامانه‌های گنبد آهنین را در جنوب فلسطین اشغالی مستقر کند.

بر اساس این گزارش‌ها، ارتش رژیم صهیونیستی اعدادی از سکو‌های این سامانه را در نزدیکی شهر «أم الرشاش» واقع در جنوب فلسطین اشغالی منتقل کرده است و بیم آن دارد که حملات موشکی از جانب یمن صورت بگیرد.

ویدیو‌هایی در فضای مجازی منتشر نشان می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی شبانه در حال انتقال خودرو‌های حامل سامانه مذکور است.

شهر ام الرشاش یا ایلات در جنوبی‌ترین منطقه فلسطین اشغالی و مشرف بر خلیج عقبه است. بندر مهم ایلات نیز در این شهر قرار دارد.

مقمات دولت نجات ملی یمن و عبدالملک بدرالدین الحوثی طی دو سال گذشته درباره ماجراجویی‌های رژیم صهیونیستی در منطقه و تلاش برای حضور در یمن هشدار داده و بر توانمندی نیرو‌های یگان موشکی و پهپادی این کشور در انجام عملیات در فلسطین اشغالی تأکید کردند.

توانمندی‌های نیرو‌های یمنی در عملیات تلافی جویانه به تأسیسات نفتی سعودی آرامکو در بقیق و خریص باعث شده است، صهیونیست‌ها این تهدیدات را جدی بگیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل